Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hel eller todelt dress til våren?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-10, 01:04   #21
Left
Passiv

Standard

Sv: Hel eller todelt dress til våren?

Jeg anbefaler i såfall varmt teknisk bukse fra Polarn O.Pyret. Er kjempefornøyd med den storebror har fått. Lillebror har hel dress fra Reimatec, og jeg ser for meg at det er mest praktisk for han enda. Jeg antar jakken er like god. Jeg hadde allerede kjøpt Skogstad jakke på salg, ellers hadde han fått jakke fra Polarn også.
Vi har forsåvidt todelt til lillebror også, med vann-og vindtett skalltøy fra Skogstad, men jeg tror Reimaen havner i barnehagen, og det todelte hjemme.

Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 13:49   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes nanook er veldig dyrt da. Vi har bukse fra pop i str 104. (og troll i 104)Den holder en stund, så jeg har mulighet til å vente til høsten før jeg bestemmer meg. - Storebror er ingen storing, tross alt.

Gammel 22-03-10, 14:23   #23
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jonahan har bukse med seler (og vannsøyle 10.000). www.litenoglekker.no Vi får en slik i posten en av de nærmeste dagene

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 14:57   #24
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, det var litt interessant - Hvordan er kvaliteten på denne da?

Om denne blå buksa har passet til T2H jakke med stjerner på, så har det jo virkelig vært lykke og velstand.

Gammel 22-03-10, 15:26   #25
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Å, det var litt interessant - Hvordan er kvaliteten på denne da?

Om denne blå buksa har passet til T2H jakke med stjerner på, så har det jo virkelig vært lykke og velstand.

Etter hva jeg har hørt, så er de laget på samme fabrikk som Reimatec.
Har ikke hatt denne buksa, men om den er like god som vinterdressen, så er den kjempegod!

Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 15:49   #26
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Ville bare signere Sjuggerpløm, dersom vårbuksa er like god som vinterdressen så hadde jeg slått til på den buksa.
Har brukt vinterdressen masse i år og den har virkelig holdt mål.

Min 06 har to-delt fra Bergans og TTH hel dress.
Min 02 har to-delt fra Bergans og jakke fra TTH, vurderer ei slik Jonathan bukse til reserve.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 15:57   #27
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Noen som vet hvordan Jonathan er i størrelsen? Liten? Stor?

Gammel 22-03-10, 16:05   #28
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Noen som vet hvordan Jonathan er i størrelsen? Liten? Stor?

Normal...
Skal sjekke hva sønnen min har i vinterdressen.
Tror han har str 104. Han er snart 4 år og måler ca 105/106 cm.
Den passer iallfall veldig fint!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.