Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Toll fra duoboots?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-10, 20:13   #21
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Toll fra duoboots?

FeelUnique og Strawberrynet fungerer på samme måten: man betaler mva og fortollingsgebyr, scanner inn kvittering og får disse penger tilbake.

Jeg har aldri opplevd at tollen slapp igjennom disse forsendelsene, muligvis fordi det er pakker. Har alltid opplevd arrangementet som legalt.

Det blir noe helt annet med Ebay kjøp, hvor man ender opp med å betale mva over både produkt og frakt i to lande, medmindre avsender skriver fiktiv verdi under 200 kr på pakken. Den praksis liker jeg slett ikke.

Gammel 22-03-10, 21:09   #22
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Toll fra duoboots?

Sist jeg bestilte fra DuoBoots hadde de trukket fra UK mva, det står nok på kvitteringen du fikk på mail, i så tilfelle!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.