Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Drikker du kaffe?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Drikker du kaffe?
Nei, jeg drikker ikke kaffe. 65 28,63%
Jeg drikker de fleste typer kaffe, inkludert svart kaffe 96 42,29%
Jeg drikker kaffe som er søtet 8 3,52%
Jeg drikker kaffe med melk, type kaffe latte 45 19,82%
Jeg drikker Irish Coffee 19 8,37%
Jeg drikker kaffe daglig 90 39,65%
Jeg drikker kaffe av og til 22 9,69%
Annet 6 2,64%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-10, 20:57   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Drikker du kaffe?

Når vi først er inne på like og ikke like er jeg nysgjerrig på hvor mange som faktisk drikker kaffe.

De fleste rundt meg startet sent med kaffe, men plutselig føler jeg meg i mindretall som ikke drikker kaffe.

Det vil si, jeg drikker den med whisky, sukker og krem da...

Poll kommer, flervalgs.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:01   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Jeg drikker kun en type, og det er dobbel latte med soyamelk.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:01   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Det ble en e for lite i Irish Coffee.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:04   #4
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Jeg drikker kaffe, stort sett alle typer, bare ikke pappas kaffe. Den smaker det tåfis og sure sokker av.
Jeg drikker sort kaffe hver dag og innimellom på cafe tar jeg gjerne en dobbel latte, en god Irish er jammen godt det også

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:04   #5
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Jeg drikker bare svart kaffe - mye svart kaffe. *addict*

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:06   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.806
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg drikker bare svart kaffe - mye svart kaffe. *addict*

Jeg også.

Liker ikke kaffe latte eller andre kaffe-tulledrikker.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:06   #7
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Irish Coffee er noe av det beste jeg veit. Men utenom det drikker jeg ikke kaffe.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:07   #8
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

jeg klarer meg ikke uten kaffe, så her går det ned noen kopper om dagen ja

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:07   #9
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.396
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Jeg drikker ikke kaffe.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:08   #10
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.129
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Jeg liker ikke kaffe.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:08   #11
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Jeg drikker aldri kaffe. Det er en av få ting jeg har smakt der lysten til å kaste opp var stor. Riktignok var jeg ikke så gammel, men fader, husker det så godt. Litt kaffe i kake går bra, i glasur for eksempel. Men sånne ting som kaffedrops og ting som har den kaffesmaken i seg og den er fremtredende, det liker jeg ikke.

Men kaffebønner lukter SÅ godt. Og det er merkelig at noe som har den vanvittig deilige aromaen kan bli så fullstendig annerledes når man heller varmt vann på den.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:09   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Irish Coffee er noe av det beste jeg veit. Men utenom det drikker jeg ikke kaffe.

Godt det ikke bare er meg.

Føler det til tider er litt sært å ikke like verken kaffe eller whisky men å ha et kjærlighetsforhold til Irish.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:09   #13
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Jeg drikker kaffe daglig Som regel latte eller annen kaffe med melk. Sort kaffe drikker jeg bare når jeg er på besøk hos noen som serverer det, og ofte ber jeg om en melkeskvett da også.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:09   #14
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.903
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Drikker ikke kaffe.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:09   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.298
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Søtet kaffe latte. Og espresso.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:10   #16
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.806
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Søtet kaffe latte.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:13   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Jeg stemte nei, for jeg drikker egentlig ikke kaffe, og i hvert fall aldri svart kaffe. Men jeg liker kaffe mokka og sånne fete, kremete kaffer med smakssiruper i. Jeg drikker det sjelden men det synes jeg altså er godt. Annen kaffe rører jeg ikke, men jeg elsker kaffelukt, og liker kaffe i glasurer. Liker mokka-greier.

Jeg har ingen venner, utenom Interference og ei til, som drikker kaffe sånn på fast basis. Så jeg er ikke vant med å måtte servere det, eller få det på besøk. Jeg pleier å sette frem en pakke med sånne forskjellige Nescafé-poser + en krukke med instant-kaffe og en vannkoker med vann når jeg en uhyre sjelden gang har kaffedrikkende venner eller familie på besøk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:13   #18
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Opprinnelig lagt inn av Smurfine79, her.

jeg klarer meg ikke uten kaffe, så her går det ned noen kopper om dagen ja

Her og!

Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:15   #19
Fisken
Aktiv
 
Fisken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 111
Fisken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Å, ja!!
Kaffe er godt - hver eneste dag!

__________________
Storesøster 03, mellombror 05, lillesøster 09
Fisken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:16   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.930
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Jeg drikker veldig lite og bare fra Nespressomaskinen min. Egentlig liker jeg ikke kaffe.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no