Sv: Barnetime i svømmehallen?
Jeg har vært der nå i kveld, og det er INGEN ansatte som står i garderoben og ser på oss når vi dusjer, så den saken er grei. Kan hende de gjorde det tidligere, men det var ingenting sånt der nå.
Men dusjene var jo et helvete da. Det er sånne automatiske dusjer som man trykker på og så slår de seg av etter en stund. Problemet er at de slår seg av etter 3 sekunder, så man får ikke gjort annet enn å trykke på knappen HELE tiden, det er frustrerende. Jaja, jeg slapp jo å vaske håret siden det er badehette-påbud, det hadde fader ikke gått an å vaske håret i de dusjene der.
Og man får ca. en halvtime i vannet, irriterende. De åpnet skranken nøyaktig kl. 17, det var lang kø utenfor da vi kom (vi var der 10 minutter før for å være tidlig ute), så det gikk vel bort ca. 15 minutter i betalingskø, toalettbesøk og garderobe/dusj, og så ropte de oss ut av vannet 17.45, så man får altså bare en halvtime i vannet, omtrent. Det er tragisk. Jeg har sendt mail til kommunen igjen, for å fortelle dem at Dysjaland IKKE praktiserer disse 45 minuttene i vannet, så får vi se hva de sier.