|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg skal på utdrikningslag igjen og har fått meg et lite kultursjokk.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg synes kr 1000 hørtes veldig dyrt ut! Greit nok om venninnegjengen er tett OG at man blir enige om at alle ønsker å gjøre noe som blir såpass dyrt, men å bare få beskjed om at det koster kr 1000 - synes jeg er på grensen til frekk... |
![]() |
![]() |
#3 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Det hørtes veldig over kanten ut synes jeg. Spesielt siden bytur + drikke kommer i tillegg.
![]() |
#4 |
Tankefull
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Tror mitt utdrinkingslag kom på 500 for de som ar med hele dagen og 200 for de som bare var med på kvelden. Da var mat og mye drikke inkludert.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg syns 1000 kroner ++ er i overkant, ja. En ting er om deltagerne har blitt enige om dette i forkant, noe annet er å bare få beskjed om at prisen blir dette. Jeg syns nesten det er litt frekt å forvente at folk skal bruke tusenvis av kroner på én kveld på denne måten. Dessuten tror jeg at de fleste bruder, om de fikk velge, ville foretrukket et rimeligere lag mot at alle hennes venner og bekjente dermed hadde råd og lyst til å delta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Det er jo veldig dumt å legge opp til noe som folk dropper fordi det er for dyrt.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg syns det var veldig dyrt. Jeg var med å arrangere utdrikningslag for en god venninne for halvannet år siden, og vi snakket mye med deltakerne om hva de syntes om forskjellige priser og opplegg. Hvis det kostet for mye svarte mange at det ville gå ut over hvor mye man brukte på gave i selve bryllupet. Og det er jo virkelig synd om det ene skal gå utover det andre.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?
Ja, ikke sant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Tror mine venner spytta i 200 hver til mitt utdrikningslag. Det er passe pris, og vi hadde en kjempedag med mat og drikke og tur og vorspiel. Ut på byen skulle kommme utenom, men vi glemte å gå..
![]() |
#10 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg skal gifte meg i september, og har gitt beskjed til mine forlovere at sånne priser på utdrikningslaget er uaktuelt. Jeg vil at alle som har lyst skal ha mulighet til å være med, også de som har dårlig råd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
Ja, det er noe i det der. Alt skal overgås hele tiden.
![]() |
#12 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Det synes jeg var dyrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Helt unødvendig dyrt, ja! Jeg skjønner ikke vitsen med å presse inn så mange svinedyre aktiviteter - ofte legges det opp til mer enn man har tid tid også, og det blir så mye stress. Med 500 kroner per person burde man komme veldigl angt, synes jeg - inklusive drikke til alle.
![]() |
![]() |
#14 |
A friend with benefits
|
Jeg er helt enig! Jeg hadde ikke blitt med om det kostet så mye!!
![]() |
#15 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
![]() |
#16 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Ofte er forlover helt blendet av selvpålagte krav om at "hennes" utdrikningslag MÅ RULE over alle andre utdrikningslag. Og da blir det ofte "koste hva det koste vil". Kosen på kvelden er jo det viktigste, og den kan ikke kjøpes for penger ...
![]() |
#17 |
godt brukt
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?2-500 kroner synes jeg er passe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Det beste utdrikningslaget jeg har vært i tok plass på en hytte. Der grillet vi, drakk vin og koste oss verre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg betalte 500 kr forrige gang. Det var en grei sum, men jeg hadde ikke vært villig til å betale særlig mer.
![]() |
#20 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Utdrikningslag - hva koster det egentlig?Jeg kunne ha betalt så mye for et utdrikningslag dersom det var noe veldig spesielt som stod på tapetet. Feks at alle skulle på SPA (og de som ikke ville være med på det kunne møte opp senere og slippe og betale) eller hoppe i fallskjerm (særlig jeg hadde blitt med på det forresten!) eller noe sånt.
![]() |
![]() |
|
|