Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-10, 17:11   #21
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)

Jeg kommer tilbake og ser på flere forslag i kveld. :busy:

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 14:10   #22
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hjelpes meg. Jeg må bare kommentere, går det an å ha skokjøpevegring :gimeg:
Jeg kan jo ikke gå forbi en skobutikk!!
Elsker sko.
Etter svangerskapene måtte jeg ha opprydding, og der gikk en søppelsekk med sko ut døra (til venner og familie og loppemarked pluss søpla).
Jeg prøver å kjøre en mer minimalistisk linje..
Brandos har jo mye, der kan man jo også sende tilbake kostnadsfritt om man ikke liker dem på.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 14:25   #23
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)

Åh, så masse fine sko!!! Kor får ein tak i Campers egentlig? (Bergen) Spesielle kjeder som har det?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 14:43   #24
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.955
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Åh, så masse fine sko!!! Kor får ein tak i Campers egentlig? (Bergen) Spesielle kjeder som har det?

I Bergen er det i alle fall en filial av Lille Vinkel. Sjekk www.lillevinkel.no, der står det forhandlere. Eller bestille på nett, der eller fra www.logoshopping.no. Jeg har sett noe på Skoringen også faktisk.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 20:10   #25
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)

Takk for alle gode tips, folkens.

Jeg var i nærheten av fem-seks skobutikker i dag. Jeg har jobbet mye i det siste, og hadde for en gangs skyld et par ledige timer før jeg måtte hjem (etter å ha sett Yohan Barnevandreren). Jeg tenkte kanskje jeg skulle stikke innom, men jeg måtte bare gjøre litt morsomme ting først. :skrape:

Vips, der var tiden gått. Oisann...ingen sko i dag heller. Det er altså fullt mulig å ha skoshoppevegring. Jeg finner bare ikke noe jeg tenker OI, de der, de er verd prisen! Klær er en helt annen sak...

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 20:13   #26
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)

Jeg tror forresten jeg kunne ha prøvd både kaninas og heilos forslag, særlig dersom de øverste hos kanina finnes i brunt. Men da må jeg jo finne ut av hvor de kan kjøpes - for det er totalt nyttesløst å tenke at jeg kommer til å sende tilbake noe som helst. Rent tapsprosjekt, faktisk. Hilsen champion of de distré.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 20:17   #27
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.955
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Jeg tror forresten jeg kunne ha prøvd både kaninas og heilos forslag, særlig dersom de øverste hos kanina finnes i brunt. Men da må jeg jo finne ut av hvor de kan kjøpes - for det er totalt nyttesløst å tenke at jeg kommer til å sende tilbake noe som helst. Rent tapsprosjekt, faktisk. Hilsen champion of de distré.

De finnes i brunt! Mørkebrunt, da.

De har dem på lille vinkel. Du kan jo sende dem en mail å høre med dem hvilke filialer som har dem, og i din størrelse. De har vel butikker både i Oslo og Bergen, i alle fall.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 20:27   #28
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)

Tusen takk Kanina

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 20:48   #29
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.955
Blogginnlegg: 838
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Tusen takk Kanina

Jeg burde få provisjon.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 20:51   #30
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg burde få provisjon.

Eg skal legge inn eit godt ord for deg når eg betaler

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 23:41   #31
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.173
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - jeg trenger sko (hilsen skoshoppingvegrer)

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Jeg tror forresten jeg kunne ha prøvd både kaninas og heilos forslag, særlig dersom de øverste hos kanina finnes i brunt. Men da må jeg jo finne ut av hvor de kan kjøpes - for det er totalt nyttesløst å tenke at jeg kommer til å sende tilbake noe som helst. Rent tapsprosjekt, faktisk. Hilsen champion of de distré.

Jeg har veldig lyst på mitt forslag selv kjenner jeg. Og jeg skulle jo ikke handle sko i det hele tatt...

Heilo er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no