![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Med nr 1 fikk jeg en del ammeproblemer i begynnelsen. Vi fikk hjelp på sykehuset da han var 1 uke gammel, bl.a med akupunktur på meg. Guttungen fikk en flaske med Collett MME. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Audacious
|
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Collett har forandret seg siden vi brukte den i 2001, det er gjort endringer i oppskrifta. Jeg synes den er mer klumpete enn den var før, dvs. at den løser seg dårligere opp. Småfolk er vanskelig å få tak i, og det er upraktisk å basere seg på noe som kan være problematisk å få kjøpt. Så jeg ville konkludert med Hipp. En del butikker tar inn (noen få) barnematglass fra Hipp, det pleier å være en smal sak å få dem til å ta inn MME fra dem også hvis de ikke gjør det i utgangspunktet.
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Jeg likte ikke collett. Syntes den var litt "deigete" og vanskeligere å løse opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Jeg har bare brukt Collett siden Nan er totalt uaktuelt.
![]() |
#6 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Vi brukte Collett med omega3 i 2003 og var fornøyd med den da.
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Vi brukte HIPP og var veldig fornøyde. Jeg syntes Småfolk løste seg dårlig opp - men de har fått en ny sammensetning etter at vi sluttet vet jeg. Både Småfolk og Collett inneholder jo omega3, noe HIPP ikke gjorde sist jeg sjekket. Ztjerna har alltid likt Eskimo3 for kids, så det har ikke vært noen stor sak her i huset.
Vi driver forøvrig og forsøker få noen til å se på de reelle forskjellene på innholdet i de MMEene tilgjengelig på det norske markedet, men det er enklere sagt enn gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Står på egne ben
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Vi foretrekker å bruke Hipp MME. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Come what may...
|
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Vi brukte Hipp da lille jenta mi var liten. Og med gutten min da vi bodde i Sverige brukte vi Semper!
![]() |
#10 |
...
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Vi brukte NAN HA1 fra apoteket sist. Kommer til å bruke den denne gangen også. Kun NAN som har denne varianten så derfor må det bli NAN hos oss.
![]() |
#11 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Vi brukte mest Hipp, siden den er økologisk og fordi hun gulpet lite da vi brukte den i forhold til andre merker vi hadde prøvd.
![]() |
#12 |
Har vært her før
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I dukkehuset ved vannet
![]() |
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?
*nikker veldig enig*
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?... Sist redigert av LinKa : 18-11-08 kl 20:44. |
![]() |
![]() |
#14 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Er du gravid??? Har du fortalt det før??? Er det bare meg som er senil?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Vi prøvde alle vi, men det eneste som faktisk gikk ned og ble der var NAN. Så da syns jeg ikke vi hadde så mye valg egentlig...
![]() |
#16 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Takk for svar, alle sammen.
Jepp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Så koselig!!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?
Hehe - bra du presiserer... |
![]() |
![]() |
#19 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: MME: Collett, Småfolk eller HIPP?Kan ikke se noe sted hvor langt du er på vei? :nysgjerrig:
![]() |
![]() |
![]() |
|
|