Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Geox eller Superfit?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Geox eller Superfit til 4 åring
Geox 5 21,74%
Superfit 16 69,57%
Annet, nevn gjerne alternativ. 2 8,70%
Deltakere: 23. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-10, 22:22   #21
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Geox eller Superfit?

Ja, så må bli uten moms dersom det skal lønne seg.
Har sendt dem en mail.
Og alt fått svar! De kunne ikke trekke fra momsen, så da gidder jeg ikke. Tror vi får ta turen til byen ja.
Takk for svar alle sammen.

Tror forresten jeg har falt litt for den øverste av de 3 utgaven!
Kanskje den blir for høy som joggesko.

Skulle vist ikke være lett dette.

Sist redigert av Grøten : 24-03-10 kl 22:35.
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 22:43   #22
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Du er jo blitt verre enn meg til å tenke framover du

Vi har vært superfornøyd med både Geox og Superfit Geox sine er jo forskjellige, en "tung" type med flat såle og en lettere med bøyd såle, men det vet du

Jeg likte ikke så godt de Geoxene med haitenner... Den øverste av de tre superfit var fin

Lykke til med skoprøving! Hvis lillemannen vil ha sko, må han jo prøve de. Hilsen Neas, flink skoprøver

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 22:49   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Geox er som en murstein sammenlignet med superfit. Makan til overprisa og tunge sko har jeg ikke sett maken til.

Gammel 25-03-10, 00:10   #24
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Du er jo blitt verre enn meg til å tenke framover du

Vi har vært superfornøyd med både Geox og Superfit Geox sine er jo forskjellige, en "tung" type med flat såle og en lettere med bøyd såle, men det vet du

Jeg likte ikke så godt de Geoxene med haitenner... Den øverste av de tre superfit var fin

Lykke til med skoprøving! Hvis lillemannen vil ha sko, må han jo prøve de. Hilsen Neas, flink skoprøver

Synes du det?? Vans skoa trengs til 17.mai, det er ikke så lenge til. Gutta har kjøpt kule skjorter og fine bukser og skal da ha de skoene. Overgangsskoa trenger dem nå, iallfall om kort tid. Så da er det jo bare joggeskoene jeg ser etter. Synes det blir så fort utplukket. Og det skjer jo litt her i tiden fremover, så godt med alt som er i hus. Eldste sine Geoxsko kjøpte jeg jo i fjor, bare for store. Men de passer perfekt i år, så er jo super fornøyd!

Men spørs om ikke mini skal ha seg er par superfit denne gangen. Vi får ta en bytur til helga.

Har bestilt Vans sko nå, men det blei ikke de jeg hadde bestemt meg for først. Har endret bildene nå, må jo ha de rette bildene når jeg først har sagt jeg skal bestille og viser frem.

Sist redigert av Grøten : 25-03-10 kl 00:16.
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 10:58   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til barnehagebarn liker jeg ikke geox. Min erfaring er at bittesmå Stein setter seg fast i hullene i innersålen og stikker i foten. Jeg måtte sitte hver kveld og pirke dem ut med knappenål.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 12:55   #26
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg stoler ikke helt på Geox, etter at jeg hadde støvletter som trakk inn vann gjennom sålen. Jeg har heller ikke merket noe til mer luftige føtter i Geox-støvlettene sammenlignet med andre støvletter, så. Superfit synes jeg er lette og fine barnesko, så jeg stemte for det.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:13   #27
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Jeg ville valgt superfit, bare på grunnlag av at jeg ikke likte Geox skoa Eldste hadde i fjor.

Gammel 25-03-10, 20:16   #28
Frøya
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2008
Frøya har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har ikke vært så fornøyd med Geox-sko til storebror her i huset. Sålen oppleves hard slik at gutten får vondt i føttene, og skoene har vært mye våte igjennom.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.