Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-10, 20:49   #11
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Må man? Eller kan man diskutere okke som? Jeg tror personlig at man fint kan diskutere en sak selv om man reagerer på diverse utspill, så hvem som har "skylda" av den som lesser utav seg eller den som tar seg nær, skal jeg ikke gå innpå akkurat nå.

Noen evner å diskutere selv om de er i den diskuterte gruppen (eller båsen om du vil), mens andre henger seg opp i sin egen historie uten å se at saken kanskje ikke handlet om dem, men var på et mer generelt nivå. I vanskelige saker er det viktig både å se enkeltindividene, men om man bare ser dem og glemmer det store bildet kommer man ingen vei mot løsning (men selvsagt kan diskusjonen i seg selv være poenget og ikke løsningen eller konklusjonen). Da skjønner jeg ikke hvorfor dem som føler seg støtt fortsetter å henge i en diskusjon der de fortsetter å føle seg støtt.

Emneord
personangrep

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.