Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Heldrakter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-10, 21:31   #1
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Heldrakter

Jeg har noen heldrakter etter jentene. Kjøpte endel fra Katvig, IdaT, osv. når storesøster var lita. Er dette noe som er "poppis" ennå, får jeg solgt dem om jeg legger dem ut på finn?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 21:38   #2
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Heldrakter

Legg de ut her så får du sikkert solgt dem. Jeg elsker fortsatt heldrakter og er alltid på jakt etter flere i 92 og større.

Gammel 25-03-10, 21:42   #3
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ikke tilgang til markedsplassen her ennå.

Mange av de jeg har er i str. 92.

Gammel 25-03-10, 21:44   #4
teamor
Superduperaktiv

teamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

tror de skal være ganske lett å bli kvitt om de er pent brukt

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 21:48   #5
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Standard

Ja, de er pent brukt. Av en eller annen merkelig grunn har de lagt langt bak i skapet så lillesøster rakk ikke bruke dem før de ble for små.

Gammel 25-03-10, 21:51   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror nok du ganske fort blir kvitt dem om du får lagt ut her i hvertfall. Jeg er også på jakt etter heldrakter i str 86 og oppover, men ikke rosa.

Gammel 25-03-10, 21:52   #7
teamor
Superduperaktiv

teamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
teamor er litt kulteamor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Ja, de er pent brukt. Av en eller annen merkelig grunn har de lagt langt bak i skapet så lillesøster rakk ikke bruke dem før de ble for små.

Mystisk, velkjent og veldig irriterende fenomen

teamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 21:53   #8
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Snedig måte å omgå reglene for Markedsplassen, iallfall.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 22:26   #9
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Snedig måte å omgå reglene for Markedsplassen, iallfall.

Ja vel? Jeg tenkte faktisk ikke på at det var noen markedsplass her når jeg la ut tråden.

Gammel 27-03-10, 23:37   #10
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Jeg bruker nesten bare heldrakter på babyen, men også mye på lillejenta på 2 1/2 år.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 23:44   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns også heldrakter er fine, men jeg sliter med å bestemme meg for å ha noe under eller ikke. Hva gjør dere?
Dropper dere body og strømpis under eller?
:digresjon:

Gammel 27-03-10, 23:53   #12
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg syns også heldrakter er fine, men jeg sliter med å bestemme meg for å ha noe under eller ikke. Hva gjør dere?
Dropper dere body og strømpis under eller?
:digresjon:

Kommer an på temperaturen :hjelpsom: . Nå bruker jeg body og strømpis under ute, og så ryker ofte dressen av inne.

Gammel 27-03-10, 23:58   #13
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg elsker heldrakter til klumpen..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 23:58   #14
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Kommer an på temperaturen :hjelpsom: . Nå bruker jeg body og strømpis under ute, og så ryker ofte dressen av inne.

Hm, for inn eer strømpis og body uniformen her. Og når vi drar noe sted er det ullklær på i bilstolen eller vogna. Og så er det body og strømpis når vi er inne noe sted igjen. Vanskelig altså!
Får liksom ikke brukt så mye klær enda vi, utenom uniformen selvfølgelig. Blir vel mer etterhvert håper jeg.

Men vil tro heldraktene er lette å selge ja

Gammel 28-03-10, 00:03   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hm, for inn eer strømpis og body uniformen her. Og når vi drar noe sted er det ullklær på i bilstolen eller vogna. Og så er det body og strømpis når vi er inne noe sted igjen. Vanskelig altså!
Får liksom ikke brukt så mye klær enda vi, utenom uniformen selvfølgelig. Blir vel mer etterhvert håper jeg.

Men vil tro heldraktene er lette å selge ja

Det blir litt bedre til sommeren. Det er ikke mange dagene til ullundertøyet kan bli i skuffen mange dager. Men du har kanskje lagt merke til at babytøy ofte selges pent brukt? Det er en god grunn til det. Og fint for dem som gjerne kjøper brukt, jeg kler for eksempel til når nevessario selger etter gutten sin, da er det straks passe her i gården. :digresjon slutt:

Gammel 28-03-10, 00:31   #16
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Jeg har ullundertøy under heldressene til henne på 2 1/2. Jeg bruker ikke ull rett på huden på babyen. Vi er lyse i huden og jeg kan ikke ha noe ull mot huden, så derfor avventer jeg ull mot huden til ungene begynner i barnehagen. Ingen av de tre "store" har imidlertid arvet min ømfientlige hud. Men babyen har altså kun bleie under heldressene.

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 07:01   #17
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Akkurat nå har jeg ullbody og ull-longs under heldraktene. Jeg synes vår og høstparten er den vanskeligste siden heldraktene er såpass tynne som de er. Føler jeg må ha noe under okke som vår og høst.

Gammel 28-03-10, 09:36   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker best de heldraktene som er av velour og sånn.
De andre blir ofte litt trange. Iallefall til mine barn.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.