Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lønn når man ikke har skole etter videregående

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Min lønn er
Jeg har ikke lønn/jobb 2 2,94%
< 250 000 13 19,12%
< 350 000 30 44,12%
< 450 000 15 22,06%
Over 500 000 8 11,76%
Deltakere: 68. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-10, 11:47   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lønn når man ikke har skole etter videregående

Lykken, vi er enige!

Kumbayah!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 11:53   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Lykken, vi er enige!

Kumbayah!

Pleier vi å være uenige? :teflonhjerne:

Jiiihaaaah!

Vi hadde forresten en særdeles lite fungerende faglærer på videregående, hun fikk gjentatte klager fra alle årstrinn gjennom flere år, men det eneste svaret man fikk hver gang var at hun gikk ut med strålende karakterer fra lærerhøyskolen. Jadda.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 11:55   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Pleier vi å være uenige? :teflonhjerne:

Jiiihaaaah!

Vi hadde forresten en særdeles lite fungerende faglærer på videregående, hun fikk gjentatte klager fra alle årstrinn gjennom flere år, men det eneste svaret man fikk hver gang var at hun gikk ut med strålende karakterer fra lærerhøyskolen. Jadda.

Har du glemt meg allerede?

Jeg er rimelig sikker på at jeg og mine medelever lett kunne satt lønnsstigen for en del av våre lærere også. Yes.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 12:04   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg er førskolelærer og tenker ofte når jeg møter andre førskolelærere at "DET er en flink pedagog" eller "Hva gjorde hun på skolen egentlig?".

Det er jo mulig å vurdere om en lærer er flink eller ikke på samme måte som i andre yrker. Men selvfølgelig ikke ut fra elevene, men ut fra læreren.

Når jeg tenker at en førskolelærer er veldig dyktig ser jeg ofte at h*n leser barna godt,ser barnas behov og kommuniserer bra med det.

Mens en førskolelærer jeg hadde som vikar noen uker for eksempel kjeftet stadig vekk. Klarte ikke å se mer enn sin egen nesetipp. Var helt umulig å få en faglig diskusjon med henne. Det var ikke noe som helst å hente der. Denne personen hadde 13års erfaring som førskolelærer. Jeg har snart 1år.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 11:55   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Fantastisk! Eller tragisk, alt etter som. (Nå kan det selvsagt hende at det ble jobbet med saken fra ledelsens side. De kunne jo ikke godt gå ut med personalinfo til elevene, selvsagt. Men fantastisk tilbakemelding okke som. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 11:58   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, den var helt fantastisk. Akkurat som det hadde noe med saken å gjøre. Det kan være at det ble jobbet med altså. Hun er der ennå.
Hun forlot f.eks timen midt i, og vi fant henne igjen på lærerværelsen med et glass melk.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.