Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Treng klesråd til fransk fest

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-10, 22:29   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Treng klesråd til fransk fest

Eg har ei lita nøtt å knekke - men har heldigvis ganske god tid.

På forunderlig vis ser det ut til at eg ender opp i ein 60-årsdag til sommaren. Til ein person eg ikkje kjenner (men møtte for 10 år sidan). Han er fransk, multi-millionær, og skal ha ein 4-dagers fest for venner og venners venner (her kjem eg inn) i eit lite chateu (som eg ikkje kan skrive riktig ein gang - hjelp!). Eg, mann og barn er invitert. Det blir nok familiefest trur eg, ute i hagen. Og mykje folk. Eg kjenner ingen, bortsett fra mine svigerforeldre som også skal.

What to wear and what not to wear? Eg er i utgangspunktet ikkje av størrelse petit, men ein ganske fin str. 44/46 med litt sånn mamma-tillegg som eg godt kan leve med. Så blir eg 40 også, og miniskjørt er ikkje aktuelt.
Det er vel ok med skjørt eller bukse? Kjole er eg sjeldan venner med; eg har så kort liv og litt bredde, så dei fleste blir rare. Eg har ein litt kraftig bomullskjole frå danske Staff (?), ganske grov og kanskje litt hippie-aktig. Den sit veldig fint, men blir kanskje for bondetuppe den da Høge hælar i hagen? neee...

Er Noa Noa noko som franske fruer vil rynke på nasen over? Der er det jo mulig å finne noko som passar min kropp. Er det nokon som veit kva franske millionøser har på seg nu for tiden?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 22:46   #2
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Treng klesråd til fransk fest

Jeg tenker en litt lekker linbukse i god kvalitet med en fin tunika over, gjerne i litt tynt stoff. Så kan du ha noen lekre sandaler til, kanskje med litt bling på?

Type litt sånn, bare minus hijab.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 22:47   #3
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Treng klesråd til fransk fest

hmm.. ikkje dumt; litt tjukk linbukse då tenker du?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 22:54   #4
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Treng klesråd til fransk fest

Ja, god kvalitet, gjerne fôret også!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 22:55   #5
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Treng klesråd til fransk fest

Siden du formodentlig ikke er en fransk millionøse, synes jeg ikke du skal bekymre deg så mye over hva de skal ha på seg .
Dersom du liker Staff så har de mye lekkert i delikate ,lyse farger som passer godt til en hagefest.



Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 09:47   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Treng klesråd til fransk fest

En fin capribukse kan jo vere et alternativ, med noen fine sandaler til?
Singlet/tunika/topp og event en tynn jakke over eller et litt stort sjald.
Gå for tilbehør i gull eller sølv.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 16:44   #7
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Treng klesråd til fransk fest

Takk for alle råd! Staff var ikkje så dumt; eg likar dette merket.

Salt: det var fint ja! Spesielt ringen!

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no