Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 16:48   #10
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ikke bruke ansiktskremer osv.

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Min mor har aldri brukt noe kremer, og har skydd alt sånt som pesten. Har brukt bare naturlige såper, oljer og vaskekremer. Hun har ikke brukt solkrem, og har ikke solt seg, men skjuler seg ikke når hun er ute om sommeren, heller. Den lille sminken hun bruker, vasker hun av med vann.

Tantene mine har solt seg, brukt allslags kremmer, antirynke og det hele. Sminke og rensegreier, vasker sminken av med rensevask (vet ikke hva sånt heter, makeup-fjerner?) hver kveld.

Hvem tror dere har hud som gammel pergament, og maaasse rynker?

Jeg tipper det er tantene... Men det er pga sola. Ingen verdens vidundermidler kan hamle opp med solskader.
Jeg sverger til høy solfaktor, og smører gjerne på hele året under ansiktskremen (som ja, er dyr og kommer fra hudpleier). Jeg har veldig fin hud, og stram, men jeg tenker forebygging.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.