|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg har vokst opp i Oslo, og klarer egentlig ikke å se et eneste argument som taler mot at ikke det skulle være det absolutt beste stedet å vokse opp.
![]() |
#25 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?
Hvilke tilbud får de der som man overhodet ikke kan få andre steder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bedreviter
|
Det lurer jeg også på. Det er i alle fall langt flere tilbud her enn ungene mine noen gang kunne rekke over, og flere enn jeg noen gang kommer til å savne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg tror de fleste har best av å vokse opp hjemme, så lenge de har brukandes foreldre selvfølgelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg har heller aldri savnet flere fritidsaktiviteter og kulturtilbud. Ok, vi må reise til Oslo for å se Disney on Ice, kanskje, men det er ikke avgjørende for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Oslo er et aldeles glitrende sted å vokse opp. Bergen er også et aldeles glitrende sted å vokse opp. Trygt og godt, godt og variert fritidstilbud, variert utvalg av folk, fin og variert natur...
![]() |
#30 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Og Lillestrøm? Seriøst? Lillestrøm?
![]() |
#32 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg tror det er best å vokse opp i eller nær en av de større byene. Både på grunn av bredden i kultur- og skoletilbudet og på grunn av, tja, bredden i miljøer - at man slipper å velge mellom "fotball, bedehus eller hjemmebrent" (som en kamerat fra en liten bygd på Sørlandet vel formulerte det). Hvor nært eller langt fra sitt valgte "sentrum" man bør bo tror jeg kommer mye an på hva foreldrene ønsker seg av hage- og friluftsmuligheter. Klart det er fint å ha akebakke og blomstereng rett bak huset, og klart det er fint å ha butikker, museer og kinoer i rusleavstand.
![]() |
#33 |
Ekvilist
|
Enig i alt. Lillestrøm!
![]() |
#36 |
Ekvilist
|
Sånt skaper bare inflasjon. Oslo er tilbake til en stemme.
![]() |
#37 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Flateby, skal det da være. Ikke så fryktelig langt til Lillestrøm, slenger inn en stemme for dere også.
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg har hatt min barndom i Oslo og omegn og har hatt det bra. Nå bor vi en halv times kjøring fra Oslo og trives med det. Vi har det vi trenger akkurat her vi bor og savner vi noe kan vi dra til Oslo. Men det er heller sjeldent, jeg drar dit så og si nesten bare for å møte venninner. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|