Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd vinter/vår 2010

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-10, 23:30   #541
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Og disse.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 23:30   #542
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bean, her.

Vårbukse til storebror:

Har du prøvd denne før? Vurderer en sånn til storebror nemlig....

Gammel 28-03-10, 23:36   #543
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Og mere.

Matchende pannebånd. Hvitt og blått.

Gammel 28-03-10, 23:42   #544
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Har du prøvd denne før? Vurderer en sånn til storebror nemlig....

Har hatt flere av de andre PoP-buksene uten glidelås og vært veldig fornøyd. Prøver denne i år. Storebror klarte justeringen i livet selv og ville ha på strikk under foten den første tiden. Den skal prøves ut i morgen på SFO

Gammel 28-03-10, 23:42   #545
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ooooo, pumaskoene var fine...*iler inn på brandos*

Gammel 28-03-10, 23:50   #546
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bean, her.

Har hatt flere av de andre PoP-buksene uten glidelås og vært veldig fornøyd. Prøver denne i år. Storebror klarte justeringen i livet selv og ville ha på strikk under foten den første tiden. Den skal prøves ut i morgen på SFO

Da tåler den røff lek skjønner jeg siden du velger den igjen. Sliter med å finne noe som duger til storebror nemlig

Gammel 28-03-10, 23:52   #547
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

ooooo, pumaskoene var fine...*iler inn på brandos*

Jeg tok to par like. Ett par til barnehagen og ett par til hjemme. De hvite altså.
De svarte koster faktisk 599 kroner på brandos mens jeg fikk de for 249 kroner på Obs.

Gammel 28-03-10, 23:54   #548
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Jeg har et stort lass med klær fra Nova Star og Molo som ligger og venter på meg hos Barneparadis og. Tror kanskje jeg må på kjøretur denne uka.

Gammel 28-03-10, 23:57   #549
skyfri
.

skyfri sin avatar

skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Denne er på vei til storebror. :hermegås:

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 00:46   #550
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

rosa

+ en rosa og en hvit t-shirt fra samme merke

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 11:17   #551
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

rosa

+ en rosa og en hvit t-shirt fra samme merke

Handler du JP på nett eller i butikk?

Gammel 29-03-10, 12:52   #552
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av eka, her.

Handler du JP på nett eller i butikk?

Barneparadis er den eneste nettbutikken i Norge som selger Jean Paul på nett, de har ganske bra utvalg.

Gammel 29-03-10, 18:18   #553
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Endelig fikk vi tak i Troll jakke - på tilbud også;

Og brun Reima regnbukse;

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 20:39   #554
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Barneparadis er den eneste nettbutikken i Norge som selger Jean Paul på nett, de har ganske bra utvalg.

Jupp, masse fint...har lett etter Jean Paul i en evighet nå, og ble kjempeglad da jeg rett før helgen, oppdaget at Barneparadis har fått det inn . Bestilte i går kveld og jammen er ikke pakken på vei allerede i dag (tror jammen jeg har fått en ny favoritt nettbutikk )

Gammel 29-03-10, 20:43   #555
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg tok to par like. Ett par til barnehagen og ett par til hjemme. De hvite altså.
De svarte koster faktisk 599 kroner på brandos mens jeg fikk de for 249 kroner på Obs.

Har du kjøpt de på Obs nå ?? Hadde dem på barnogleker før, men jeg kom aldri så langt at jeg bestilte dem og nå har de ikke lenger. Tror ikke de har dem på Obs her jeg bor......

Er på leting etter halvhøye goretex sko til snuppa, hm...

Gammel 29-03-10, 21:00   #556
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Handlet litt i dag også:

Knerten fikk velge selv, og det ble den grønne!
Med regnvotter:

Fra name it; shorts, trøye og boxer.

Spiderman joggesko som knerten bare MÅTTE ha (Din sko):

+ en petrol farget genser fra Katvig med sokker i samme farge. + en hvit pique t-skjorte.

Til frøkna (Katvig):

Gammel 29-03-10, 21:28   #557
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Har du kjøpt de på Obs nå ?? Hadde dem på barnogleker før, men jeg kom aldri så langt at jeg bestilte dem og nå har de ikke lenger. Tror ikke de har dem på Obs her jeg bor......

Er på leting etter halvhøye goretex sko til snuppa, hm...

Ja. Jeg kjøpte dem for et par uker siden.

Gammel 29-03-10, 23:58   #558
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vogna til mageknøttet er i hus!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 00:20   #559
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Kjempefin, Kokosbolle . Grattis med ny vogn

Gammel 30-03-10, 12:06   #560
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takker, jeg er så fornøyd og gleder meg litt til å bruke den kan du si.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.