Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Drikker du kaffe?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Drikker du kaffe?
Nei, jeg drikker ikke kaffe. 65 28,63%
Jeg drikker de fleste typer kaffe, inkludert svart kaffe 96 42,29%
Jeg drikker kaffe som er søtet 8 3,52%
Jeg drikker kaffe med melk, type kaffe latte 45 19,82%
Jeg drikker Irish Coffee 19 8,37%
Jeg drikker kaffe daglig 90 39,65%
Jeg drikker kaffe av og til 22 9,69%
Annet 6 2,64%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-10, 00:18   #101
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drikker du kaffe?

Kun kaffe mocca. Med minst mulig kaffe i.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 00:25   #102
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg drikker all mulig slags kaffe. Jeg drikker stort sett kaffe hver dag også, men kan også lett gå en uke uten kaffe. Er ikke avhengig.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 10:16   #103
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Selv om de sikkert baksnakker meg og kaller meg håpløs.
Men er det noe annet jeg kan lage i stedetfor disse posene når jeg ikke har trakter? Jeg har IKKE peiling på kaffe, så jeg aner ikke. Presskanne? *har aldri prøvd*

Ja, presskanna tar jo ikke stor plass, koster ikke mye og er enkel og lage kaffe på. Om du kjøper en pose presskannemalt kaffe og har i fryseren holder den ganske lenge også.

Gammel 29-03-10, 10:33   #104
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Presskanne er supert, Iset!

Ellers drikker jeg fint frysetørret instant kaffe også jeg, altså.

Bare ikke decaff.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 10:49   #105
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jah. I alle former og varianter. Bring it on.

Gammel 29-03-10, 11:09   #106
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Kaffe er en av de fire hovednæringsgruppene.
Kan inntas med eller uten sukker, melk og whisky.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 11:17   #107
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Kaffe latte/kaffe mocha daglig.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 11:56   #108
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Ja, presskanna tar jo ikke stor plass, koster ikke mye og er enkel og lage kaffe på. Om du kjøper en pose presskannemalt kaffe og har i fryseren holder den ganske lenge også.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Presskanne er supert, Iset!

Flottings, da kjøper jeg en slik, greit å ha noe ordentlig å tilby gjestene.

Gammel 29-03-10, 12:22   #109
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Flottings, da kjøper jeg en slik, greit å ha noe ordentlig å tilby gjestene.

Prsskannekaffe er faktisk no av det aller beste.

Gammel 29-03-10, 12:56   #110
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker de aller fleste typer kaffe, men ikke veldig søt. Det blir mest svart kaffe, men jeg glad i latte med lettmelk uten ekstra sukker også. Mocca og slikt kan jeg spare meg for, men feks mocca iskaffe er nydelig.
Jeg drikker kaffe hver dag, og sliter en del med begrensningen når jeg er gravid .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 13:44   #111
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Jeg drikker kun kaffe med sjokolade i. (Krysset av for annet). Det eneste jeg liker av kaffe som jeg ikke tror har sjokolade i er Tines Iskaffe med cappuccino smak. Til gjengjeld er jeg ganske hooked på den

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 19:36   #112
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker kaffe hver dag, men helst ikke mer enn én kopp. Og det er stort sett cappuccino det går i, evt kaffe latte. Svart kaffe er bare godt til sjokoladekake og sånn, synes jeg. Og jeg rører ikke kaffe fra kaffekanner og traktere.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 19:48   #113
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker kaffe hver dag. Til daglig drikker jeg enten svart kaffe eller kaffe med en skvett ekstralett melk. Drikker kaffe latte en sjelden gang på kafé, da uten tilsatt smak.

Gammel 29-03-10, 19:52   #114
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg drikker stort sett svart kaffe eller kaffe latte.

Gammel 29-03-10, 19:56   #115
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg begynte ikke å drikke kaffe før jeg var over 30, og drikker fortsatt bare melkekaffe (latte, cappuccino) med bittelitt sukker i. 1-2 kopper om dagen.

Svart kaffe syns jeg ikke er godt, og tror neppe jeg kommer til å begynne å drikke det. Det er jo ikke akkurat noe man må.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.