|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket bilsete; minst mulig fra ca 9 mnd-ca 4år, må passe i en toyota yarisJa det lurer jeg på.
|
|
|
#2 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilket bilsete; minst mulig fra ca 9 mnd-ca 4år, må passe i en toyota yaris3 i en Yaris? Hm, jeg har et Brio Zento bak, tviler på at jeg hadde fått plass til 2 til, ikke ett til, heller, fordi jeg må ha forsetet så langt frem da. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvilket bilsete; minst mulig fra ca 9 mnd-ca 4år, må passe i en toyota yaris
Nå får vi plass til en bilpute, en forovervendt maxi cosi et eller annet, og en maxi cosi babybalje.
|
|
|
#5 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilket bilsete; minst mulig fra ca 9 mnd-ca 4år, må passe i en toyota yarisDuologic er ganske smalt, ikke så smalt at man får tre seter i bredden tror jeg, men en voksen sitte ubehagelig i midten går. Ev. et sete du kan sette langt utover kanten. Da blir det veldig trangt foran da. F.eks Cosmic. Da blir det god rumpeplass inne ved bakseteryggen.
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilket bilsete; minst mulig fra ca 9 mnd-ca 4år, må passe i en toyota yarisPoden sitter bakovervendt i TWE i min Yaris. Men jeg tviler på at det hadde vært plass til to seter til...
|
|
![]() |
|
|