Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Middagsplanlegging og besøk av små venner

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-10, 22:50   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middagsplanlegging og besøk av små venner

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Glemte jo å presisere ja. Det er venner som ikke bor i gangavstand slik at de må hentes om de skal hjem. Men allikevel er det jo ikke alltid planlagte besøk. Type: Kan *** bli med oss hjem i dag? Og jeg synes ofte jeg er kjipe-mamma som sier nei også altså, så det er ikke slik at jeg alltid sier ja.

Da kan de komme etter middag.

Vi har også stadig med oss noen med oss hjem, men ikke sånn avtalt i garderoben der og da.
Det er som regel planlagt og dersom de skal spise hos oss lager vi det vi hadde tenkt på forhånd.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.