Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 17:27   #1401
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Nyyydelig kjole, Missa!

God shopping, Blondie, håper det blir tidenes handel.

Gammel 30-01-07, 18:38   #1402
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Disse er på vei til meg fra Lillevinkel. Skulle egentlig ha de enkle uten den reimen, men det hadde de ikke i min størrelse ...

Har bare sorte støvletter med høyere hel, så disse blir bra - håper jeg!

Gammel 30-01-07, 18:47   #1403
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Canisa: slike heler liker jeg!

Er på HM sine nettsider og snoker litt på dongeribukser (bare se, ikke kjøpe ) - men .. har de bare 32 i lengde?
Ingen av de jeg så på hadde 34 i lengde

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-01-07, 20:05   #1404
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Blondie: Krysser fingre for vellykket shopping!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 30-01-07, 21:03   #1405
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bollemor75, her.

Blondie: Krysser fingre for vellykket shopping!

Det gjør jeg også!!

Gammel 30-01-07, 21:04   #1406
tutta
Passiv

Standard

Har kjøpt et Britax To-way Elite til 1699,- på Fru Lyng til å ha i bilen til Felix sin farfar

Gammel 31-01-07, 01:24   #1407
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ikke akkurat fashion, men jeg må vise frem vuggen jeg bestilte til lillesøster på fredag:

Gleder meg sånn til å legge en liten baby oppi der!

Nyydelig vugge!

Gammel 31-01-07, 08:52   #1408
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg forteller meg selv stadig at jeg har shoppingforbud til jeg skal til London i mars. Håper det holder. Abstinensene er like om hjørnet, og når jeg ser alt det fine som dere kjøper..............

Kula er ikke aktiv  
Gammel 01-02-07, 14:53   #1409
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg hatt en litt tøff dag, så da måtte jeg jo trøsteshoppe litt.

Kjøpte bukse, genser og to skjorter til storebror.
Bukse og genser til lillebror.
Ny lommebok som hører til vesken min, et par nye pumps, to par øredobber, et belte og et skjerf til meg selv.
Og bursdagsgave til nevø.
Nå er det shoppestopp!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00007.JPG (93,0 KB, 8 visninger)
Filtype: jpg DSC00008.JPG (106,3 KB, 9 visninger)
Gammel 01-02-07, 14:56   #1410
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og her er noen av klærene guttene fikk:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00010.JPG (87,1 KB, 2 visninger)
Filtype: jpg DSC00013.JPG (82,9 KB, 3 visninger)
Filtype: jpg DSC00015.JPG (113,2 KB, 0 visninger)
Filtype: jpg DSC00016.JPG (108,4 KB, 1 visninger)
Gammel 01-02-07, 15:03   #1411
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

I dag har jeg hatt en litt tøff dag, så da måtte jeg jo trøsteshoppe litt. STOOR kos til deg vennen!

Kjøpte bukse, genser og to skjorter til storebror.
Bukse og genser til lillebror.
Ny lommebok som hører til vesken min, et par nye pumps, to par øredobber, et belte og et skjerf til meg selv.
Og bursdagsgave til nevø.
Nå er det shoppestopp!

De skoa var kjempefine! Og lommeboka også, du er blitt skikkelig dame nå.. er det fordi du snart runder 30??

Gammel 01-02-07, 15:05   #1412
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

De skoa var kjempefine! Og lommeboka også, du er blitt skikkelig dame nå.. er det fordi du snart runder 30??

Blitt? Dame har jeg da vært lenge!

Gammel 01-02-07, 16:10   #1413
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

åh... kjerring!

Gammel 01-02-07, 16:14   #1414
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

åh... kjerring!

Kjempehjerne!

Gammel 01-02-07, 16:31   #1415
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte bukse til Hannah i dag... MÅTTE.. for på kafè så veltet hun et svært glass med smootie over seg ..
Så ikke UT!!

Her er buksa - den er god. Med strikk nederst. Og sånn strikk inni oppe ved midja, sånn at man kan regulere selv. Dette er str 92.

Og da jeg var på trening så jeg ei i garderoben som hadde så fin dongeribukse .. så jeg spurte hvor hun hadde kjøpt den da
Det var på en butikk på Stjørdal, Nicco
Så stakk innom der.. fant den, og var halv pris! MEN de hadde ikke str..
Kun 30 og 31. Jeg måtte nok ha hatt rundt 33.

Den så ca sånn ut: xx by mexx:

Skal prøve finne den i Oslo!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 01-02-07, 16:33   #1416
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk klær til minsten fra La Redoute i dag. Fytti så mye fint de har til småbarn!

Gammel 01-02-07, 20:35   #1417
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Har stort sett shoppet til Mina (19mnd) i det siste, og da på Ebay, og her er hennes siste garderobetilskudd:

KOstyme til karnevalet:

og til slutt denne søte cord-kjolen:

Christinamor er ikke aktiv  
Gammel 01-02-07, 20:47   #1418
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var i Paris i helgen og shoppet en del til oss alle. Her er et lite utvalg (det jeg har funnet bilder av...).

Begge guttene fikk capser fra Gap:

De fikk begge matchende t-skjorter, hettegenser og dongerijakke med hette.

Selv kjøpte jeg meg en sort kjole på Gap med dyp utrigning og knyting under puppene. Den satt fint på, til tross for at jeg har lagt på meg masse pga sykdom den siste tiden.

Mannen min fikk tak i fullt antrekk i en designerbutikk ved Chatelet. Her er et lite bildeglimt av de smale stripete sigarettbuksene og den rutete frakken (med avtagbar pelskrage og kjempekule lommer):

Skoa kjøpte vi også i Paris. I tillegg fikk vi en høyhalset genser i tynn ull og med små hullemønster nedover siden. Alt til rundt halv pris.

Jeg vurderer sterkt å reise fast til Paris på shopping i januarsalget hvert år. Er overbevist om at det kan lønne seg om man kjøper lurt.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 01-02-07, 21:19   #1419
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Etter litt avholdenhet (i alle fall over en uke ) gjorde jeg noen deilige kjøp i dag. Klær til begge barna og meg som før hadde kostet nesten svimlende 7500 kroner betalte jeg litt over 2000 for Digger 70 %-salg

På Fru Lyng kjøpte jeg bl.a ytterjakke, trøye og hettejakke til neste år til minstemann, samt hettegenser, belte, olaskjørt mm til storesøster. Selv fant jeg en fantastisk kort losjakke på Gant, samt lue og skjerf.

Gammel 01-02-07, 22:51   #1420
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

KOstyme til karnevalet:

Å guri, så nusselig!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.