|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Den var drøy, Malou. Håper virkelig denne påsken blir hyggelig for dere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!
På hjem siden de var over 70 og ikke så gode i engelsk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Glad
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Kjipe greier, malou. Vi hadde nok måttet hentet hjem både egne foreldre og svigers vi også, hadde det vært oss det skjedde med.
![]() |
#25 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg glemte å si at vi hadde avtalt møtested på Heathrow og skulle fly samme flight over til USA. Svigers er spreke som bare det og er ofte med oss på reiser, men vi tar oss av all planlegging. De opplever masse og får alt tilrettelagt - og får være sammen med barnebarna ( og det er nok det gjeveste). Sist redigert av malou : 31-03-10 kl 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk for det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
© All rights reserved
|
Så alle over 70, som ikke er god i engelsk, burde vært på hjem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Dette må eg fortelle til foreldra mine når eg ankommer barndomsheimen om nokre timar. På tide å flytte |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Og tanken på mine foreldre aleine på Heathrow.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Malou: du skjønner vel at dette vurderer trulte mye bedre enn deg. Tsk-tsk.
![]() |
#31 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Malou: for en utrolig kjip opplevelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Mine foreldre ville nok muligens også avbrutt reisen. Ikke fordi de ikke er reisevante (pappa har nærmere 200 reisedøgn i året - forrige uke reiste han NY - Haiti - NY - Oslo, mamma reiste bare NY - Oslo), men fordi dersom vi skulle på ferie sammen så var intensjonen at vi skulle se hverandre og kose oss sammen.
![]() |
#33 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
Nei, fordi malou beskrev det så bastant at de ikke kunne klare seg alene. Jeg ble nesten litt fornærmet på deres vegne.
![]() |
#34 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Vi hadde en ganske snodig påske det året jeg fylte 10.
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Jeg kan ikke huske å ha noen dårlige påskeminner i ryggsekken. Dårlig vær er det støtt og stadig i påsken, men gode minner kan man skaffe seg likevel. Vi har også tilbringt et par påskeferier på barneavdeling, men selv det ble i grunnen ganske hyggelig.
![]() |
#36 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm, jeg fikk absolutt ingen slike vibber av den ene setningen malou skrev om akkurat det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Jeg har egentlig ingen dårlige påskeminner jeg.
![]() |
#38 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Det var nok den påsken jeg var ca 8-10 år(husker ikke helt), og jeg fikk ørebetennelse. Det i seg selv var ikke noe uvanlig all den tid jeg var ørebarn. Men vi var på hytta, langt unna vei, og å skulle begynne å gå på ski var helt uaktuelt. Pappa fikk etterhvert tak i en hyttenabo med snescooter og slede, så jeg ble pakket ned i sleden, pappa fikk sitte på scooteren for å få meg til lege. Det å ligge der var ikke så ille, det som ble ille var at denne scooterføreren stoppet og snakket med alle han traff, og fortalte at jeg lå i sleden og hadde vondt, og alle skulle kikke ned til meg og spørre hvodan jeg hadde det. Det er den leeengste scooterturen noensinne.
![]() |
#39 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Jeg har takk og lov bare gode påskeminner, det verste jeg har opplevd var vel å skulle reise hjem fra hytta - halvannen time med båt - i skikklig uvær. Jeg var sjøsyk som bare faderullan og telte timer og minutter til vi skulle i land. Vel - ca et kvarter før vi ankom kaia, fikk vi melding over høyttaleren at vi måtte ta en omtur via Mausund for å hente passasjerer der - og vips fikk vi enda en time på havet i uværet. Gud - da kunne jeg begynt å grine.
![]() |
#40 |
Pauset
|
![]() Sv: Ditt verste påskeminne noensinne!Det var ille for meg den påsken jeg oppdaget at det ikke vokste smilsjokolade i skiløypene, men at det var pappa som slapp de ut av lomma si, et par meter foran meg i løypa. Jeg har aldri vært spesielt ivrig etter å gå på ski, men etter dette så forsvant jo alle morra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|