|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Anbefal meg en god hårkurHåret mitt er litt "dødt" etter vinteren, og litt tørt og brusete med en gang det er vasket. Selv om jeg bruker balsam, og nettopp har tatt en Kerastase hårkur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Audacious
|
![]() Sv: Anbefal meg en god hårkur
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Anbefal meg en god hårkurJeg har prøvd det meste. Det er to stk jeg liker godt. Den ene heter Joico k-pac intense hydrator (den er ekstremt drøy): |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god hårkurJeg har prøvd mange hårkurer, men jeg er absolutt mest fornøyd med Kerastase sine, de er helt fantastiske for mitt hår. (Langt, krøller, utrolig tørt, fargebehandlet.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg stemmer også for Kerastase. Sist redigert av løve70 : 02-04-10 kl 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Anbefal meg en god hårkurHar bestilt Redken smooth-down buttertreat. Den jeg har nå er fra Kerastase og funker ikke sånn veldig. Håret mitt er ikke gedigent stort og krøllete eller ekstremtørt altså, men litt ute av form etter vinteren og jeg savner den deilige glatte og blanke følelsen. Så den håper jeg dukker opp i postkassen nå rett over påske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god hårkurJeg bruker ultra nouris hair conditioner fra Cosmopharma. Dette er en balsam som også kan brukes som hårkur. Jeg pleier å enten farge eller stripe håret mitt og den er kjempe flott å bruke da, tar ikke bort fargen |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Anbefal meg en god hårkurTakk for alle svar. Redken smooth down butter treat funket helt ok, men var nok ikke det helt optimale for min hårtype. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en god hårkurHa en dæsj bakepulver i shampooen. Gjør underverker for å få vasket ut produktrester. Håret blir skinnende og utrolig luftig etter en slik omgang en gang i uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
jøss, det har jeg aldri hørt, skal jammen testes ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Rastløs dagdrømmer
|
Hvor kjøpte du den, Maxi?
![]() |
#20 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Anbefal meg en god hårkurJeg vet ikke om jeg ville prøvd bakepulvermetoden på farget hår, for du risikerer at det får fargen til å gå ut fortere. Ellers får du kjøpt renseshampooer fra de fleste merker, og disse er også trygge for farget hår.
![]() |
|
|