![]() |
#41 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Toyota YarisDen kan dugge mye på innsiden (og dermed ise også) hvis man ikke passer på at luften kommer utenfra. (Det er en sånn dings en kan velge om luften skal komme innenfra eller utenfra. Kommer den innenfra blir det fort litt krise.)
![]() |
#42 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer med Toyota YarisAldri hatt problem med dugging og ising på rutene. Og liten er den nok, men den er jammen stor nok til at poden på 4,5 år kan sitte bakovervendt (og det er fremdeles mulig (mulig, ikke nødvendigvis veldig komfortabelt) for en voksen å sitte i forsetet. Og det hører jeg jammen folk slite med i langt større biler.
![]() |
![]() |
#43 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Erfaringer med Toyota YarisMin bror med familie (to voksne og to barn) reiste med Yarisen på Europaferie flere år på rad. Takboks hadde de selvfølgelig, men sånn ut over det så var det helt uproblematisk.
![]() |
#44 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Toyota YarisJeg hadde ikke problemer ned isete ruter heller ikke at den dauva.
![]() |
#45 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Erfaringer med Toyota YarisVi har reist på mange langturer med Yarisen, og synes det fungerte kjempebra. Vet ikke hvordan dagens modell er, men med den vi hadde kynne man skyve baksetene litt fram (og enda ha god plass til eventuelle barn) og dermed øke bagasjeplassen. Vi brukte å putte en koffert stående helt innerst, og hadde massevis av plass til overs til telt, soveposer, frysebag++.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Toyota Yaris
Plassmessig er det vel en del forskjell mellom Yaris og Yaris Verso. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Ekvilist
|
Jeg tok feil, jeg har tenkt meg om litt. Det er slik at airconditionen på Yarisen fjernet dugg på et halvt sekund. (Vi har alltid hatt på ac året rundt.) I den nye bilen er det vanskeligere å få dugget bort.
![]() |
#49 |
Pauset
|
Joda. Ser de argumentene. Men en skulle også tro at den var hakket mer miljøvennlig i og med at den ikke virker å bruke all verdens på mila. Sånn sett burde folk flest velge mindre biler. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|