Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-10, 08:10   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg shoppa for 4000,- i løpet av noen små timer i går. Kasta masse gamle klær og gikk ut og shoppet masse nytt. Deilig! Skal se om jeg finner noen bilder.

Nike Shox med rosa/lyserosa. Fantastisk fine!

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 04-04-10, 22:54   #2
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg shoppa for 4000,- i løpet av noen små timer i går. Kasta masse gamle klær og gikk ut og shoppet masse nytt. Deilig! Skal se om jeg finner noen bilder.

Nike Shox med rosa/lyserosa. Fantastisk fine!

Åååå så fine.

Gammel 05-04-10, 18:51   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Åååå så fine.

De er enda finere IRL. Det er mer rosa på dem enn det som kommer fra på bildet og jeg elsker dem!

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 05-04-10, 20:59   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har kjøpt Trenchcoat, kort utgave. Kjøpte den på Gardermoen og så nå at den også selges på Ellos, akkurat samme pris da, denne;
Superfornøyd.

Gammel 05-04-10, 21:29   #5
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Har kjøpt Trenchcoat, kort utgave. Kjøpte den på Gardermoen og så nå at den også selges på Ellos, akkurat samme pris da, denne;
Superfornøyd.

Gardermoen, sa du? :må sette av ekstra tid neste gang:

Gammel 05-04-10, 21:43   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Gardermoen, sa du? :må sette av ekstra tid neste gang:

Sukk!! Ja, de hadde så mye lyst og fint og vårlig der men lommeboken sa nei til mer..
På Innlands, altså! Vi fulgte en liten jente på 10 år som har vært på besøk hos oss og fikk følge til gaten, så da tittet vi litt i butikkene på veien ut... Masse lekkert av merkeklær!

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.