Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-10, 19:05   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg hadde bestemt meg for simo

I alle dager, hvorfor det? Den er stor og tung, den er ikke noe god å sitte i for små barn, den bråker fælt når man stiller inn ryggen, den er høy og vaklete. Jeg skjønner ikke hva som var så fantastisk at jeg bare måtte ha den til Kløver. Jo! Det var det vanntette stormtrekket! Og at den er "stor og lun". Jeg har aldri savnet noen av disse punktene med buggabooen.

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Og så hadde det jo kanskje vært praktisk å kunne ha bilsete på vogna?
Har aldri testet det, er det så praktisk at man bruker understellet til det eller..? Er det bare unødvendig?

Det er ikke kjempeviktig, men det er jo praktisk, da. Hvis man skal småturer innom butikk, eller når man har langt å gå til garasjen. Men man klarer seg nok fint uten også.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.