Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sitteplasser på konsert ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-10, 20:17   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sitteplasser på konsert...

Det kommer alt an på hvem som er bak deg, men akkurat på Metallica er man rimelig korttenkt hvis man tror at sitteplass faktisk betyr at alle rundt deg kommer til å sitte også. Det er mer "så man har en stol å slenge seg på hvis man blir sliten".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 23:31   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det kommer alt an på hvem som er bak deg, men akkurat på Metallica er man rimelig korttenkt hvis man tror at sitteplass faktisk betyr at alle rundt deg kommer til å sitte også. Det er mer "så man har en stol å slenge seg på hvis man blir sliten".

Fanken, da er jeg av de korttenkte. Jeg har bestilt sitteplass denne gangen nettopp for å kunne sitte, og samtidig kose meg med musikken.

Gammel 06-04-10, 01:10   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Fanken, da er jeg av de korttenkte. Jeg har bestilt sitteplass denne gangen nettopp for å kunne sitte, og samtidig kose meg med musikken.

Jammen, kose deg med musikken på en stadionkonsert?

Jeg ser poenget med å sitte, jeg gjør det. Bare at det akkurat i denne settingen (i mine øyne i hvert fall) ikke går å kreve at folka rundt også skal gjøre det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 03:12   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Da vi var på GreenDaykonsert hadde vi sitteplasser, og lurte litt på hvordan det skulle fungere. Vi var liksom ikke helt innstilte på å sitte. Men det løste seg ganske enkelt ved at GreenDay kom inn og gaulte: "Get on your feet. This is not a fucking tea party, this is a GreenDay consert!" Så da reiste vi oss og tenkte null nix på hva de bak oss eventuelt måtte synes om det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.