|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaSåpevann på katten? For en bedriten nabo. Jeg mishandler ikke dyr. Det gjør heldigvis ikke naboene mine heller. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta
Ja hvordan blir man kvitt dem? Jeg er villig til å gi belønning til den som opplyser meg med noe som fungerer. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJeg liker ikke katter i tettbygde strøk jeg heller og kunne nok også funnet på å hive vann på katten for å vise at den ikke var velkommen på vår eiendom. Dog rent vann. Det synes jeg er en human og grei måte.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaNin og dere andre som plages; har dere prøvd "katt vekk" fra dyrebutikken? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Vet du hva? Min bror la det ut og ble kvitt alle kattene. Så jeg kjøpte, i bøttevis. Satte ut i små skåler rundt hele terassen. Sitter på trappa og nyter en kveld og plutselig kommer det ei katta frem fra under trappa, tusler over terassen, snuser på guffa, eter litt av den og går videre. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJeg pleier å brøle til kattene!!
|
|
|
#48 |
|
Fortynnet
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaKatt Vekk lukter jo så vondt at det blir Folk Vekk istedet. Katter kan være plagsomt, vi hadde problemer med en som stadig kom løpende inn i huset når vi hadde dørene åpne. Og med hyperkatteallergiske familiemedlemmer kan vi ikke ha katter løpende inne. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaMin mor hadde lest at det å plante hvitløk i bedene skulle holde katter borte. Det endte med at hennes egen katt (et drog på 8 kg, matgal som fy) gikk amok i bedet og hadde DEN hvitløksånden i en uke etterpå!
|
|
|
#53 |
|
Absolute Beginner
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaStakkar katt |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Hmm. Kanskje ha en flaske stående i tilfelle svigermorbesøk. :vurderer:
|
|
|
#56 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Hehehe. Ja, det kan hjelpe. Gjorde det mot en katt i fjor sommer, som stadig prøvde å ta seg inn i huset vårt da verandadøra stod åpen. En dag så jeg at den kom, i retning verandadøra. Jeg stod på innsiden ved døra, og da den puttet den ene labben sin innenfør døra hoppet jeg frem og brølte så hele nabolaget hørte meg. Katta skvatt høyt til værs, og siden gjorde den ikke fler forsøk på å komme inn her. Hender jeg ser den da, men den holder seg på lang avstand. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJeg spruter vann på både katter, hunder og barn. Og voksne også, for den saks skyld.
|
|
|
#58 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaAt folk ikke liker katter og er lei av katter som fyker overalt er helt ok, men det rettferdiggjør ikke dyreplageri.
|
|
|
#59 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJeg hadde nok ikke kastet såpevann etter en katt, men å kalle det dyreplageri og dyremishandling synes jeg vel er en tanke drøyt? Om man lar katten sin vandre løs rundt, så utsetter man den nok for større farer enn såpevann. Mon om det ikke dør flere katter i trafikken enn av såpe?
|
|
|
|
#60 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Når man påfører dyr smerter og ubehag med vilje, så er det selvsagt dyremishandling. |
|
|
|
![]() |
|
|