Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Din beste fuktighetskrem?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-10, 23:49   #21
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din beste fuktighetskrem?

:abonnerer:

Gammel 03-04-10, 03:20   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Har tørr hud/atopisk eksem og bruker A-krem i den brune glasskrukka fra helsekost og apotek.Prøvd Dermalogica, Clinique,Vichy +++++ Men detter alltid tilbake den. Billig og bra.

Den tåler jeg ikke, av en eller annen grunn. Prøvde den for noen år siden og ble helt rødflammete og hele huden sved. Jeg måtte ta 8 ss med Udos Choice før jeg ble bra igjen, men da ble huden helt babymyk altså. Fanken, jeg må vel nesten begynne med den oljen igjen altså, den tar knekken på tørr hud i et vips.

Takk for alle tips, nå har jeg fått så mange at jeg ikke helt aner hvor jeg skal begynne. Får spørre etter vareprøver på parfymeriene, men så skal man vel helst bruke en krem over tid før man ser om den er noe, eller?

Gammel 03-04-10, 09:26   #23
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urie, her.

Jeg er veldig fornøyd med Decleor Hydra Floral.
Gir masse fuktighet til huden, uten at en blir blank og glinsende.

Dette er min favoritt også, den finnes vel både i krem og i lotion og, om jeg ikke husker feil?

Innimellom bruker jeg en fra Avene (kjøpes på apotek), som heter Skin Recovery Cream, denne er ment å bruke i perioder hvor man har behov for ekstra fuktighet.
(Jeg har ikke egentlig ekstra behov for fuktighet, men denne er halve prisen av Decelor sin, så det er mer en reserve i påvente av penger )

Gammel 03-04-10, 09:46   #24
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Har dere noen tips for blandigshud som blir blank?

Gammel 03-04-10, 09:54   #25
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Den gule" til Clinique er min favoritt. Dramatically different. DET er den ikke dog, men den er super til hverdagsbruk. Lett, fin, kan klaskes på og drøy i bruk, og en av de få jeg aldri aldri reagerer på.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 13:42   #26
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

"Den gule" til Clinique er min favoritt. Dramatically different. DET er den ikke dog, men den er super til hverdagsbruk. Lett, fin, kan klaskes på og drøy i bruk, og en av de få jeg aldri aldri reagerer på.

Men det er egentlig ikke en fuktighetskrem. Den skal brukes under fuktighetskrem. Det har blitt meg fortalt av parfymebutikkdamer.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 13:40   #27
Sakura
Nybegynner

Sakura sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sakura har et hav av muligheter foran seg
Standard

I ansiktet bruker jeg La Praire: Cellular Moisturizer, eller Lumene: Arctic Cloudberry. Om sant skal sies synes jeg de er like bra, til tross for den enorme prisforskjellen. La Prairie har solfaktor, men Lumene lukter frisk og nydelig. Begge er lette kremer som gir fuktighet uten for mye fett.

På kroppen bruker jeg gode, gamle Biotherm.

Sakura er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 13:46   #28
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

I ansiktet bruker jeg denne fra Dior. Fantastisk god for min tørre hud. Koster en hel del, men den er virkelig verdt pengene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 13:49   #29
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Men det er egentlig ikke en fuktighetskrem. Den skal brukes under fuktighetskrem. Det har blitt meg fortalt av parfymebutikkdamer.

Jeg fikk en sånn i en 3-trinns-pakke, og damen sa ikke noe om at man skulle ha enda en fuktighetskrem over?

Den funker imidlertid dårlig på meg. Dog har jeg blandingshud, men denne er ikke bra nok for de knusktørre kinna mine.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 15:11   #30
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg fikk en sånn i en 3-trinns-pakke, og damen sa ikke noe om at man skulle ha enda en fuktighetskrem over?

Den funker imidlertid dårlig på meg. Dog har jeg blandingshud, men denne er ikke bra nok for de knusktørre kinna mine.

'

En grei indikasjon på at man må ha fuktighetskrem over.

Kopiert fra Clinique;

Fuktet hud ser ikke bare glattere og sunnere ut, den er også bedre i stand til å beskytte seg mot ytre påvirkninger siden fuktbarrieren er sterkere. Dramatically Different Moisturizing Lotion og Gel er med på å opprettholde den naturlige fuktbalansen som skal til for en sunn hud. (Og ja, fet hud trenger også fuktighet!) Disse formlene, som er utviklet av hudleger, mykgjør, glatter ut og forbedrer enhver huds struktur.
Dramatically Different Moisture Lotion eller Gel gjenoppretter hudens fuktighetsbalanse. Når huden er i balanse er den verken tørr eller fet, men føles behagelig.Huden er nå klar for mer målrettet krempleie, som dekker ditt individuelle behov.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 15:52   #31
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke trofast til noe merke og det meste funker.

Nå har jeg en gelésak fra Biotherm, men den er kanskje litt for lite fukt i. Den er forblandingshud. Jeg var veldig fornøud med den jeg hadde før det - en fra apoteket - Eucerin hydro balance.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 15:58   #32
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg veksler mellom Cliniques Dramatically Different Moisturizing Lotion, en annen fra Clinique i en grønn krukke (som jeg mistenker de har sluttet å føre, kan ikke finne den i noe parfymeri) og Dermalogica.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:36   #33
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har blandingshud og er veldig fornøyd med denne fra Biotherm. Gelekonsistens som trekker godt inn i huden og er ikke fet.

Gammel 05-04-10, 21:34   #34
Alley
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2010
Alley har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bruker Hydrate-serien fra Andrea Milano. Denne serien er beregnet for hud mellom 25-40 år. Jeg har tørr hud i ansiktet, så jeg bruker intensive moisturizer dry skin i tillegg til Total defense serum.

Alley er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.