|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din beste fuktighetskrem?
Den tåler jeg ikke, av en eller annen grunn. Prøvde den for noen år siden og ble helt rødflammete og hele huden sved. Jeg måtte ta 8 ss med Udos Choice før jeg ble bra igjen, men da ble huden helt babymyk altså. Fanken, jeg må vel nesten begynne med den oljen igjen altså, den tar knekken på tørr hud i et vips.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Dette er min favoritt også, den finnes vel både i krem og i lotion og, om jeg ikke husker feil?
|
|
|
#24 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Din beste fuktighetskrem?Har dere noen tips for blandigshud som blir blank?
|
|
|
#25 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Din beste fuktighetskrem?"Den gule" til Clinique er min favoritt. Dramatically different. DET er den ikke dog, men den er super til hverdagsbruk. Lett, fin, kan klaskes på og drøy i bruk, og en av de få jeg aldri aldri reagerer på.
|
|
|
|
#26 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Men det er egentlig ikke en fuktighetskrem. Den skal brukes under fuktighetskrem. Det har blitt meg fortalt av parfymebutikkdamer. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Din beste fuktighetskrem?I ansiktet bruker jeg La Praire: Cellular Moisturizer, eller Lumene: Arctic Cloudberry. Om sant skal sies synes jeg de er like bra, til tross for den enorme prisforskjellen. La Prairie har solfaktor, men Lumene lukter frisk og nydelig. Begge er lette kremer som gir fuktighet uten for mye fett. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Sviiisj!!
|
Jeg fikk en sånn i en 3-trinns-pakke, og damen sa ikke noe om at man skulle ha enda en fuktighetskrem over?
|
|
|
#30 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
' |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Din beste fuktighetskrem?Jeg er ikke trofast til noe merke og det meste funker.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din beste fuktighetskrem?Jeg veksler mellom Cliniques Dramatically Different Moisturizing Lotion, en annen fra Clinique i en grønn krukke (som jeg mistenker de har sluttet å føre, kan ikke finne den i noe parfymeri) og Dermalogica. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Din beste fuktighetskrem?Jeg har blandingshud og er veldig fornøyd med denne fra Biotherm. Gelekonsistens som trekker godt inn i huden og er ikke fet.
|
|
|
#34 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Din beste fuktighetskrem?Jeg bruker Hydrate-serien fra Andrea Milano. Denne serien er beregnet for hud mellom 25-40 år. Jeg har tørr hud i ansiktet, så jeg bruker intensive moisturizer dry skin i tillegg til Total defense serum. |
|
|
|
![]() |
|
|