|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med megJeg er Simo-frelst, syntes IKKE vognen er ett drog, tung, eller upraktisk overhodet.. jeg bare elsker den, og ville ikke byttet den for alt i verden.
|
|
|
|
#62 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med megSimo ville vært mitt valg ved mine behov, bugaboo har jeg ikke sett i virkeligheten en gang, selv om mine kunder i butikken ofte har med seg vogn. Men det ser ut til å være en fin vogn til ditt bruk.
|
|
|
#63 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med meg
Helt enig! Simoen har fungert fint som sovevogn i barnehagen, ikke noe annet. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med megVår Simo knakk forresten i understellet etter noen turer opp og ned trapper. Altså en av metallstengene i krysset som holder vogna. Så jeg er ikke så imponert over kvaliteten. Skjønt, Bugabooen har heller ikke vist seg fra sin beste side kvalitetsmessig. Teleskophåndtaket glir opp, så hvis vi skal opp trapper må vi holde i håndtaket nedenfor teleskop-festet.
|
|
|
#65 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med megJeg er også tilhenger av Simo, men kanskje ikke som eneste vogn.. Den er som andre nevner noe herk og ta inni og utav bilen!
|
|
|
#66 |
|
Protonterapeut
|
Det var bra du sa, så slapp jeg.
|
|
|
#67 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med megSiden du stort sett skal trille på asfalt, ville jeg uten tvil valgt Bug-a-booen! Byttet nettopp til svingbare forhjul, og vi går nok aldri tilbake. Håndleddene mine virker igjen |
|
|
|
|
|
#68 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Vi har aldri hatt det problemet med håndtaket altså, har hatt buggis et par år forrige vognperiode. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
MORMOR
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med megJeg har trillet lille barnebarnet på lang tur i dag, i simoen, den er så fin og stor og lun.. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Aktiv
Hvor: Oslo
![]() |
Jeg har også hatt begge vognene, og etter dine kriterier ville jeg ikke vært i tvil. Jeg ville valgt Bugaboo.
|
|
|
#71 |
|
Sviiisj!!
|
Pøh, jeg synes fortsatt den er verd det.
|
|
|
#72 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med megHåndtaket på vår vogn glir også litt opp (på ene siden), men det fine er jo at det er så himla lett å justere det tilbake i riktig posisjon. Så absolutt verdt det, ja.
|
|
|
#73 |
|
Epikur
|
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med megHadde Simo til eldste fordi jeg var ung og umoden og trodde at Skikkelige Vogner måtte være store og solide, men for en vidunderlig verden som åpnet seg da jeg fikk en OTH! Lun bag som holdt hele vinteren, lett å trille, fin i terrenget der jeg bor hvor det er kjempebratt og fullt av trapper. Men denne vinteren har jeg bare brukt bæresele, så jeg vet ikke om jeg kan uttale meg lenger.
|
|
|
#74 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med megJeg har også OTH og den er fantastisk å trille ja. Men jeg liker ikke kalesjen og det at den ikke kan få helt oppreist sittestilling i ryggen, samt at det ikke er håndbrems på den. I dag hadde jeg nok valgt en annen vogn enn OTH. Forresten, nå ser jeg at du snakker om bagen, den har jeg ikke prøvd men kan tenke meg OTH er kjempebra som bagvogn.
|
|
|
#75 |
|
Øyboer
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med megTFK har alle de tingene du snakker om som negativt Iset. Den er kansje ikke like fin. Men den er mye mer praktisk enn OTH. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med megTFK ja, hadde jeg fått velge om igjen hadde jeg valgt den fremfor OTH.
|
|
|
#77 |
|
Epikur
|
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med megOTH er best som bagvogn, etter min mening. Jeg liker å ha små barn mot meg så vi kan snakke sammen og manglende muligheter for å snu OTH'en er dumt.
|
|
|
#78 |
|
kamelkonsument
|
Oh, ja, nok et argument for Buggis. Den kan snus begge veier, og styret kan vippes. Det er viktig med ansikt-til-ansikt-kontakt i starten på sportsvognkarrieren.
|
|
|
#79 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Barnevogn, vil noen synse litt med megJeg synes virkelig ikke at Bugabooen er noen fryd for øyet, og den har sine svakheter. Men vi har likevel valgt den til minsten. Fordi den er lett, har stor bag, vendbart teleskopstyre, sivngbare hjul, og mulighet for å ha et bra bilsete på understellet. Muligheten for vinterhjul manglet på de andre vognene vi vurderte.
|
|
|
|
#80 |
|
MORMOR
Så enig. |
|