Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp! OnePiece, 8 år

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 11:55   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! OnePiece, 8 år

Lillesøster blir 7 år på lørdag og ønsker seg mest av alt en OnePiece fra WOW. Nå har jeg ringt rundt til alle butikkene i Bergensområdet, men det er utsolgt i 8 år overalt.

Før jeg tar ringerunden til andre butikker, så lurer jeg på om noen av dere kan evt. hente/betale en dress og sende den til meg, om den finnes i en WOW-butikk nær deg? Det er ikke alltid at butikker er villig til å sende, så nå ber jeg om hjelp fra dere...

Har noen evt sett OnePiece i andre merker i str. 8 år til en OK pris?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 11:58   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! OnePiece, 8 år

Jeg kan evnt. få mannen min til å plukke opp dress til deg hvis du ringer WOW på Farmandstredet i Tønsberg. Han går forbi den butikken et par ganger om dagen. Så kan jeg få sendt den i morgen om du får tak i der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:01   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Orginal er ikke så gale på pris

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:01   #4
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da ringer jeg dit, Elisabet. Hele Oslo er forresten utsolgt...

Gammel 06-04-10, 12:03   #5
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg kan evnt. få mannen min til å plukke opp dress til deg hvis du ringer WOW på Farmandstredet i Tønsberg. Han går forbi den butikken et par ganger om dagen. Så kan jeg få sendt den i morgen om du får tak i der.

Utsolgt...

Gammel 06-04-10, 12:04   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Orginal er ikke så gale på pris

Jeg synes 1300,- er mye til en 7-åring. :gniten:

Gammel 06-04-10, 12:04   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Mente det var 800kr de kostet. Men finner de ikke til 800kr lenger.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:05   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg synes 1300,- er mye til en 7-åring. :gniten:

1300 for en kosedress str. 7 år? Jeg er visst gjerrig sammen med deg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:07   #9
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Utsolgt...

Det var dumt. Dessverre ingen annen butikk jeg har sjans til å nå. University har til 899,-. Blir det også for dyrt? Lageret dems kjører jeg vel nesten forbi på vei hjem fra jobb.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:11   #10
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg var innom WOW før påske for å høre. Fikk da vite at hver butikk bare fikk inn et par i hver størrelse og farge. Alle var fohåndsbestillt for flere uker siden.

Jeg er også veldig interessert i å finne en til min 7 åring til en ok pris

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:22   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ying, her.

Jeg var innom WOW før påske for å høre. Fikk da vite at hver butikk bare fikk inn et par i hver størrelse og farge. Alle var fohåndsbestillt for flere uker siden.

Jeg er også veldig interessert i å finne en til min 7 åring til en ok pris

Nå har jeg ringt til alle butikkene i Oslo, Bergen, Kristiansand, Tønsberg, Trondheim, Ålesund, Haugesund. Utsolgt overalt i så små størrelser.

Gammel 06-04-10, 12:23   #12
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Har du hørt i Ski? Jeg hentet der i små størrelser tirsdag før påske...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:35   #13
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du kan høre på Gjøvik og, så kan jeg stikke innom og hente og sende i morgen hvis de har inne.

Gammel 06-04-10, 12:38   #14
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Du kan høre på Gjøvik og, så kan jeg stikke innom og hente og sende i morgen hvis de har inne.

Gjøvik har!!!

Turkise, og de sender den til butikken nær meg her i Bergen.

Tusen takk til alle dere snille, hjelpsomme.

Gammel 06-04-10, 12:38   #15
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Og det var forøvrig den siste...

Gammel 06-04-10, 12:43   #16
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Så flott at du fikk tak i!! Jeg ble glad på dine og lillesøsters vegne.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:45   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så godt at det ordnet seg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.