Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øh, treningsoutfit for rookies

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 22:07   #61
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øh, treningsoutfit for rookies

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 22:09   #62
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huske at jeg ikke er feminin på en prikk en gang, nåda.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 22:10   #63
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bukse og topp fra Röhnisch:

Buksa ligner på denne, knyting nederst og:

Og så har jeg denne toppen:

De har mye her, både korte, lange, myke og stive klær

http://rohnisch.timarco.no/Default.aspx

Gammel 06-04-10, 22:10   #64
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Huske at jeg ikke er feminin på en prikk en gang, nåda.

Var jo ikke så feminin de fra HM da, finnes ulike farger

Gammel 06-04-10, 22:11   #65
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne så jo litt god ut

Eller denne:

Gammel 06-04-10, 22:26   #66
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nuh må du huske at jeg ikke er på sånne jåletimer.

det var utrolig gøy, faktisk. Kjekt med timer der man får pluss i boka for å få rumpa til å disse. Jeg er utrolig lite jålete sånn egentlig, når det kommer til treningstøy. Eller, jeg er antijålete og nekter å bruke treningstøy med neondetaljer, og det har de jo alle sammen. De kule jentene hadde for øvrig sånne posebukser som Nessie viser. Jeg har ikke sånne heller.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 22:30   #67
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mange slække joggebukser, men nå har det seg sånn at de befinner seg i en våt leilighet i, vel, en eller annen IKEA-bag.

Ergo er det da denne Nike-tights-saken som er greia, jeg gidder ikke kjøpe (enda) flere bukser.

Gammel 06-04-10, 22:31   #68
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mente ikke å disse tightsen din, aC.

Gammel 06-04-10, 22:32   #69
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke lest hele tråden.

Du kan trene i akkurat det du vil. Jeg bruker sykkelshorts med teknisk stoff tights over på vinteren og standard t-skjorte.

Hvis du vil ha overdel i teknisk stoff så kjøper du bare en stor en. De er ikke trange til deg som er såpass slank.

Også er du kjempeflink!

Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 22:35   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg mente ikke å disse tightsen din, aC.

Hæ, neida, tolket det ikke sånn heller.

Bare forklarte utdypende hvorfor det kun er oventilklærne jeg vurderer.

Gammel 06-04-10, 22:41   #71
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg bruker tynt ullundertøy sommer som vinter oventil og Nike dryfit (?) treningstights i forskjellige varianter nedentil.

Jeg elsker dem.

For dere uten hofter å rumpe kan jeg forresten anbefale å teste herremodellen istden. Sitter som et skudd på min hofteløse kropp.

PÅ overkroppen trener jeg i litt forskjellig, jeg har som regel en lang singlett over en litt kortere t-skjorte. Skal jeg trene mye kodis foretrekker jeg å bruke noe i tekniskt.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 01:03   #72
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, de kule jentene trener i saggete joggebukser og flere lag med bomullstopper. Og oppsatt bustete hår, og foundation. Jeg trenger aldri å bli så kul, ever, ever. Til gjengjeld kan jeg trene. Jeg løp en time på den bloody ellipsemaskinen i dag. Ikke særlig svett da heller. :bidrar:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 02:16   #73
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Oppdatering:

Det fungerer utmerket med en av jobbet-skjortene, altså de ordentlige med "mitt" firma på, ikke freebiesene. Mye bedre kvalitet, og så er'n svart, så det hjelper på.

Gammel 07-04-10, 02:53   #74
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bomull blir vått og svetten ligger igjen i stoffet. Så går man fra treningen og det blir skikkelig kaldt. Ikke als bra for muskler som akkurat har trent. Bomull kan muligens gå bra om man dusjer på treningssenteret. Har man prøvd teknisk stoff (type DriFit) så bruker man ikke ren bomull mer.

Jeg har noen litt lange i Nike.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:28   #75
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Altså, de kule jentene trener i saggete joggebukser og flere lag med bomullstopper. Og oppsatt bustete hår, og foundation. Jeg trenger aldri å bli så kul, ever, ever. Til gjengjeld kan jeg trene. Jeg løp en time på den bloody ellipsemaskinen i dag. Ikke særlig svett da heller. :bidrar:

Min definisjon av kule jenter er ganske anderledes enn din, tydeligvis. Jeg tenkte på de som virkelig så ut som de visste hva de drev med, og de som virkelig vet hva de driver med på en dansetime er ganske ulike de som vet hva de driver med i en spinningtime f.eks.

Jeg vil absolutt påstå at de jentene også kan trene, selv om de foretrekker å danse fremfor ellipsemaskiner.

Siden dansetimer har blitt mer populært igjen har det også kommet mer treningstøy som er tilpasset dette, etter en lang periode hvor fokuset har vært på løping, apparater og PT. Da er det selvfølgelig mer praktisk og behagelig med trangere klær.

Gammel 07-04-10, 11:33   #76
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sånn jente som går på dansetime ...... og jeg trener i gamle band-t-skjorter der også.

Gammel 07-04-10, 11:36   #77
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er sånn jente som går på dansetime ...... og jeg trener i gamle band-t-skjorter der også.

Me too! Det virket i grunn som veldig mange gjorde.

Gammel 07-04-10, 11:49   #78
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det viktigste er uansett å ha shiny shoes.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 11:56   #79
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det viktigste er uansett å ha shiny shoes.

Bowlingsko, var det ikke?

Gammel 07-04-10, 12:01   #80
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Bowlingsko, var det ikke?

Med høye hæler, man kjører jo stil skal vite.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.