|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Vesla har fått en utrolig søt rosa kåpe og matchende kjole:
![]() |
![]() |
#102 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Storebror har en Oslo-drakt mamma brukte som "prøveklut" da hun skulle sy til meg. Den har alltid vært for stor, og er det sikkert ennå. Til lillebror har jeg kjøpt en litt matchende festdrakt fra ByTorinn som jeg tilfeldigvis ramlet over.
![]() |
#103 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Storesøster og mellombror har Månetoppen-drakter som jeg tror er passe i år også. Må vel sjekke ut akkurat det.
![]() |
#104 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Her blir det bunad på jentene, eller folkedrakt alt etter hva man skal kalle dem. Begge har strikkede, den ene rød og den andre sort. Vi er heldige og har mange arvebunader i familien, så vi er nok dekket for noen år fremover. De har som regel hvite skaut på hodet og hvite bunadsskjorter til.
![]() |
#105 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?17. mai-antrekk for ungene? Det velges alltid ut kvelden før, hvor man velger det peneste antrekket de har i skapet for øyeblikket.
![]() |
#107 |
lykkelig
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Eldstemann stiller i full dress med vest og det hele. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Bodø
![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?
Åh, denne var fin. Sånn kunne jeg tenkt meg til småjentene. Tolvåringen blir neppe å pynte seg i det store og hele. Regner med hun tilbringer 17. mai hjemme foran tv'en Sist redigert av Wilma : 23-05-11 kl 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Epikur
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Rondastakk og rutaliv på jentene og østerdalsbunad på meg og nord-hordalandsbunad på mannen.
![]() |
#110 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Her blir det nok festdrakt og bunad på de to minste, største har jeg vel ingen "makt" over klesdrakten lengre
![]() |
#111 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Skal sjekke om Hannah får på seg den barnebunaden hun hadde i fjor. Jeg tror nesten det går bra.
![]() |
#112 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Sakura: Jeg er sikker på matrosdress blir nydelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
I endring
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Jeg aner ikke og når min svigerrinne finner ut at 16.mai er en fin dag å ha barnedåp på så er jeg iallfall på tynn is
![]() |
#114 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Jeg skal ha på turklær, jeg skal på fjellet/skauen i år.
![]() |
#115 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Jentene skal ha sunnmørsbunad. Eldste sin er lagt ut så mye det går, så den holder vel til i år og neste år. Mellomste sin bunad er straks ferdig, så hun får ordentlig bunad for første gang i år.
![]() |
#116 |
Sviiisj!!
|
Du rekker sikkert å vaske klærne på kvelden, så de er tørre til neste dag.
![]() |
#117 |
I endring
|
Sett bortsett fra at vi på 17mai også skal i barneselskap, pluss vi skal i 86års dag den 19. og Odin har bursdag 27. så jeg må virkelig på finklær shopping for alle de dagene skal tilbringes med de samme menneskene.
![]() |
#119 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Hvis jeg får det som jeg vil dropper vi feiringen og har på joggebukse og tursko. (Men jeg får det neppe som jeg vil).
![]() |
#120 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?Ikke tenkt tanken engang, det er jo april jo.
![]() |
|
|