|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Forslag til forrett og dessert til denne hovedretten (kylling med brie og bacon)?Jeg har funnet noen alternativer til forretten, men blir liksom ikke helt enig med meg selv.
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Forslag til forrett og dessert til denne hovedretten (kylling med brie og bacon)?Du MÅ jo bare lage Mad Muff Pie til dessert. |
![]() |
![]() |
#3 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til forrett og dessert til denne hovedretten (kylling med brie og bacon)?Både sjokolademousse og panna cotta er gode dessertalternativ som det bør være ganske greit å lage til mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forslag til forrett og dessert til denne hovedretten (kylling med brie og bacon)?Takk for gode tips!
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forslag til forrett og dessert til denne hovedretten (kylling med brie og bacon)?
Takk for tips, tror kanskje det blir sjokolademousse eller sjokoladefondant til dessert.
![]() |
#7 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til forrett og dessert til denne hovedretten (kylling med brie og bacon)?Hva med bruschetta m/tomat & basillikum til forrett: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forslag til forrett og dessert til denne hovedretten (kylling med brie og bacon)?
Har vurdert det, men må steke 25 sånne skiver og dandere og ordne de uten at skive nummer 1 blir dvask og kald, så har liksom slått det fra meg.
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Forslag til forrett og dessert til denne hovedretten (kylling med brie og bacon)?Spekemat og melon og sjokoladefondant eller mousse er i allefall en meny jeg hadde satt stor pris på.
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Forslag til forrett og dessert til denne hovedretten (kylling med brie og bacon)?Og ikke spør hva knegge-smileyen gjør der for det vet jeg ikke selv engang.
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Forslag til forrett og dessert til denne hovedretten (kylling med brie og bacon)?Åh, nå ble jeg sulten!!
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
Her: http://www.klikk.no/produkthjemmesid...icle473504.ece
![]() |
#13 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Forslag til forrett og dessert til denne hovedretten (kylling med brie og bacon)?Hva med gazpacho til forrett? Det kan lages ferdig i god tid i forveien, og passer dessuten godt i og med at hovedretten jo er litt tung. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Forslag til forrett og dessert til denne hovedretten (kylling med brie og bacon)?Maten ble laget og spist og går og det ble
![]() |
#15 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forslag til forrett og dessert til denne hovedretten (kylling med brie og bacon)?Så bra da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
Jupp, jeg steker den i panna på begge sider først, og legger de i en ildfast form og inn i ovnen på 180 grader i omkring en halvtime. Blir nydelig og saftig.
![]() |
|
|