|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#381 |
|
Ustabil
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta
Denne kan jeg slutte meg til. |
|
|
|
|
|
#382 |
|
Ekvilist
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaVi kildesorterer så mye vi kan, enda sitter vi stort sett igjen med en pose eller to med søppel til overs da søppelbilen kommer. Veien utenfor huset vårt er forholdsvis tett befolket av gående folk. Så for oss vil det være problematisk med en bæsjepose her og et eple der, siden den søplekassa vi betaler for ikke rommer det vi selv trenger. Men jeg hadde ikke sprunget ut med kjevle om noen brukte den, jeg hadde bare konstatert at jeg ikke likte det, og at jeg synes det hadde vært greit om folk bruke noen av kassene som er plassert langs veien.
|
|
|
#383 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaHer er det sørgelig lite søppeldunker langs veiene, jeg tror ikke jeg har registrert en eneste på veien herfra til barnehagen eller butikken, og det er et lite stykke. Jeg må se etter i morgen. Synes kommunen burde sette ut flere (eller noen i det hele tatt).
|
|
|
#384 |
|
Ustabil
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJeg mener bestemt at alle hundeeiere som er i stand til å gå luftetur med hunden sin, også er fysisk i stand til å bære bæsje-posen hjem. Har man så mange og så store hunder at vekten av bæsjen fører til senebetennelse får man vurdere å kjøpe kløv til hunden så den kan bære dritten sin sjøl. |
|
|
|
|
|
#385 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
#386 |
|
Ustabil
|
Nei, jeg ser ned på dere fordi dere er egoistiske. Akkurat som røykere. Egentlig antar jeg at de fleste katteeiere også er røykere. Meg sjøl først. |
|
|
|
|
|
#387 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg røyker IKKE og har aldri gjort selv jeg akkurat nå har 5 katter.
|
|
|
#388 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Du bor vel ikke i området her vel :leterettersåpevannbøtta:
|
|
|
#389 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nope jeg gjør ikke det
|
|
|
#390 |
|
By the Sea
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaKatter
|
|
|
#391 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Jeg har aldri røyka. Så sååå dum er jeg i hvert fall ikke. Sist redigert av jane : 07-04-10 kl 22:13. Årsak: skriveleif |
|
|
|
|
|
#392 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
#393 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
|
|
|
#394 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaNå har jeg akkurat vært og kjøpt 10 kg spesialfor for utekatter over 10 år - til vår kastrerte gamlepus på 12. Han går inn og ut som han vil, holder nabolaget fritt for rotter og mus, og er til generell hygge og nytte - sier i hvertfall alle naboene som bor rundt oss og kjenner oss. (Det eneste enkelte av dem klager på er at han er så sky, så han ikke vil komme bort og hilse når han er ute.)
|
|
|
#395 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaKlart at katter kan være og er til glede og nytte, men som katteeier har man et ansvar for at katten ikke plager naboene. Det er ikke naboenes ansvar å måtte beskytte seg mot katten, det er eiers ansvar at katten ikke plager andre. Om det så skulle være ekstrem-allergikere, så mener jeg ansvaret må være på katte-eier. Som i at det er katten som bort fra borettslaget, ikke allergikeren; dersom det blir konflikt. |
|
|
|
|
|
#396 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
#397 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på kattaJeg lurer på en ting; naboen vår har flere katter. De har stor sandkasse uten lokk eller presenning, hvorfor går kattene da i vår sandkasse?
|
|
|
#398 |
|
saftig
|
Nettopp.
Ja, for faen.
|
|
|
#399 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Nesten alle i gata vår har katt også, jeg vil anslå rundt 70 %. Jeg snakker med alle naboene, ved postkasse og på lekeplassen, med eller uten malerkost i hånda, men jeg synes likevel de er stappteite som har katt sånn som vi bor. |
|
|
|
![]() |
|
|