Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bil til familie på 4

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-10, 09:15   #14
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bil til familie på 4

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Avensis har plass til to barneseter og en voksen i mellom, hvertfall i de modellene jeg har hatt og kjørt. Mulig kjedelig, men den oppfyller da kravene dine.

Også vet jeg om en Avensis til salgs, tror det er 07-modell, meget pent kjørt av mine foreldre. De skal bytte til bil med automat.

Vi har bare et barnesete da, men det er ikek hvemsomhelst som kan sitte på om vi skal ha to baksetepassasjerer i vår avensis... Det går med to smale/normale, men ikke dersom en av dem er litt over gjennomsnittet i størrelse. Jeg ser for meg at et barnesete til, så er der neppe plass til et voksent menneske, sånn behagelig i alle fall? (Mye fordi det bakovervendte setet vi har er festet med isofix, og derfor ikke står så klint inn til døra som det kanskje ellers hadde vært mulig da, det stjeler fort ti cm der også, men liekvel... nei, vi ser for oss at med et barnesete til, så er det ikke plass til mer enn 4 mennesker i bilen, to fforan og to i barneseter bak. Ingen ekstra passasjer)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.