|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Borte
|
Sv: Touch-metodenJeg lærte meg touchmetoden da jeg var 13-14 år. Pappa kom hjem med et dataprogram for å lære seg touchmetoden og oppfordret meg til å gå igjennom det. Har kunnet det siden og skriver touch ennå.
|
|
|
#82 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Touch-metodenAldri lært, jeg har notorisk unngått alt som kan minne om handel og kontor-fag. Skriver passe raskt likevel, takker pianotimene for det. Sliter dog skikkelig med min nye acer, som har et grusomt tastatur med glatte, flate taster. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
er her
|
Sv: Touch-metodenJeg hadde maskinskriving som valgfag på ungdomsskolen så i teorien kan jeg den, men jeg smisket meg til en M i faget og lærte egentlig fint lite (ville egentlig ha foto, men det var ikke plass). Så nei jeg skriver med å se på tastaturet, egentlig veldig kjipt at jeg ikke kan, men sånn er det og gidder jeg gjøre noe med det, neppe.
|
|
![]() |
|
|