|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)Yess! Jeg fikk rett på min eneste gjetting!
|
|
|
|
#42 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)Ingen gjettet riktig på min heller tror jeg, enda jeg hadde semikolon og alt sammen.
|
|
|
|
#43 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)Jeg trodde det var opplagt at innlegget var mitt siden jeg ofte messer i vei på det samme temaet i de diskusjonene jeg deltar i med litt iver. Men når jeg ser hvor vanskelig det var å gjette på andres innlegg, er det jo tydelig at man ikke trenger å være veldig redd for å gjenta seg selv.
|
|
|
#44 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)Jeg kjente igjen noen innlegg, fordi jeg husket hvem som hadde skrevet de i diskusjonene, så det ble jo litt feil grunnlag å gjette på. De andre innleggene hadde jeg ikke peiling på. Jo forresten Elinblu sitt klarte jeg |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)Jeg ble vekselvis tatt for å være 007 og rine, og vet ikke helt om jeg skal være snurt eller hva.
|
|
|
#46 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)
Og mange trodde at jeg hadde skrevet ditt eller 007 sitt innlegg. Begge (spesielt 007 sitt, kanskje) var ganske morsomme, så jeg er egentlig ikke særlig snurt. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)Det var Skremmern jeg trodde var meg. |
|
|
|
#48 |
|
Halloen!
Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)
Trodde du at Skremmern hadde skrevet ditt innlegg? For min del var mitt eget innlegg det eneste jeg var sikker på. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Passiv
|
Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)Jeg visste jo at jeg ikke hadde skrevet det, men det var veldig likt meg i mine øyne. |
|
|
|
#50 |
|
© All rights reserved
|
Sist redigert av 007 : 10-04-10 kl 01:32. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Halloen!
Aner ikke. Jeg klarte nesten ingen, så jeg er tydeligvis ikke veldig god på å få med meg hvem som skriver hva og på hvilken måte. Men noen og enkelte er det mange flere enn jeg som skriver, altså. Og mener du at du skrev det for at noen (!) skulle tro at det var meg? Det er jo nesten diskvalifiseringsgrunn. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
© All rights reserved
|
Bilini er det nye, moderne ordet for bikini. Følger du ikke med i tiden, eller? |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Halloen!
:leter bakover i tråden: Å- den, ja.
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
© All rights reserved
|
Er du misunnelig for atte jeg har iPhone og ikke du?
Atte dere er ganske like og sånn? |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Halloen!
Jeg vil bare ha sagt at dette ble skrevet samtidig som at du opplyste at du ga ti ryktepoeng i den andre tråden, ikke etterpå.
Nei, jeg er misunnelig for at du er full og ikke jeg. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
© All rights reserved
|
Vel er jeg billig i drift, men full var vel å overdrive en smule. |
|
|
|
![]() |
|
|