Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FinnFirma har publisert mitt navn og nummer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-10, 19:27   #1
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FinnFirma har publisert mitt navn og nummer

… selv om jeg ikke er oppført i katalogen, og har reservert meg hos teleoperatør for leeenge siden. Hvor får de informasjonen sin fra??? Og har de lov til dette? Jeg sendte først en mail der jeg ba om å bli slettet, men fant ut at jeg kunne registrere meg og skjule informasjonen min. Jeg kjenner pulsen fremdeles er i taket, så sint og redd ble jeg. Det er avgjørende at jeg ikke er søkbar.

Gammel 09-04-10, 19:41   #2
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: FinnFirma har publisert mitt navn og nummer

Jeg vet ikke hvordan de har fått oppysningene fra.
For et års tid siden fant vi da 12 åringen vår oppført flere steder, til tross for at vi hadde reservert henne OG opplyst til telefnoppreatør at hun var under 16 år.
Da vi klaget viste det seg at i forbindelse med oppgradering/videreføring av abonnement fikk de ikke med de opplysningene videre...dårlig synes nå jeg, men vi fikk beskjed om å gi beskjeden hver gang noe ble endret på abonnementet hennes, for de kunne ikke garantere at de fikk det rett en annen gang heller

Godt du oppdaget dette da, siden det er viktig for deg.

Gammel 09-04-10, 21:48   #3
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Finni, her.

Jeg vet ikke hvordan de har fått oppysningene fra.
For et års tid siden fant vi da 12 åringen vår oppført flere steder, til tross for at vi hadde reservert henne OG opplyst til telefnoppreatør at hun var under 16 år.
Da vi klaget viste det seg at i forbindelse med oppgradering/videreføring av abonnement fikk de ikke med de opplysningene videre...dårlig synes nå jeg, men vi fikk beskjed om å gi beskjeden hver gang noe ble endret på abonnementet hennes, for de kunne ikke garantere at de fikk det rett en annen gang heller

Det er ille! Jeg har ikke gjort noe som helst med abonnementet mitt på flere år, så det er ikke derfor.

Gammel 09-04-10, 22:37   #4
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Fant det ut på bakgrunn av FB-tråden til shute der jeg måtte prøve å google navnet mitt.

Øyh, indikerer at du at det ikke er normalt å jevnlig google seg selv (og alle man kjenner)?

Gammel 09-04-10, 22:41   #5
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Godt, godt.

Gammel 09-04-10, 22:57   #6
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Der var jammen jeg også.

Gammel 09-04-10, 23:48   #7
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Øyh, indikerer at du at det ikke er normalt å jevnlig google seg selv (og alle man kjenner)?

Det var sånn jeg fant denne. Jeg googler nemlig meg selv jevnlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.