|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() MarkedsplassenEr det virkelig slik at man må ha 100 ryktepoeng for å komme inn der? Jeg skjønner det med innlegg, men ryktepoeng? Nå har jeg vært medlem her en stund, og jeg har til og med brukt markedsplassen før, både til å legge ut ting og å handle, men nå kan jeg ikke det lengre. Jeg har prøvd å være mer aktiv her inne den siste tiden, uten at det har hjulpet det grann på mitt gode rykte |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MarkedsplassenJeg synes det er en bra ting at vi har noen krav til markedsplassen. Da er det også tryggere å handle der inne. Men surf litt rundt. Gi gode råd og svar på tråder så får du nok godt rykte og. Det er jo for å unngå at folk bare skal bruke fp som en salgskanal og ikke bidra på andre måter.
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: MarkedsplassenKjenner meg igjen i det du skriver, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
frakoblet
|
![]() Sv: MarkedsplassenJeg syns det er glimrende at det er sørget for at det er faste brukere her inne som har tilgang til markedsplassen. Du har ikke akkurat vært veldig aktiv i forumet, så da syns jeg det er helt fair at du heller ikke har tilgang dit. Men aktiviteten er det jo lett å gjøre noe med, eller?
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MarkedsplassenSafran, det er ikke aktiviteten jeg tenker på, er helt enig i at det kan godt være 100 innlegg. Det var mer ryktepoengene jeg tenkte på. Er ikke like lett å få dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: MarkedsplassenJeg er enig, det er bare for aktive brukere og for dem som er her endel og bidrar.
![]() |
#11 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Markedsplassen
Men man kan jo være aktiv, dvs være her ofte, skrive mange innlegg, men likevel ikke få mange ryktepoeng? Det får man jo av å skrive innlegg som mange liker, og det skal jo litt til å skrive de "riktige" tingene alltid. Er enig med at det bør være krav til aktivitet, men jeg synes kanskje ryktekravet er litt høyt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Drømmer
|
Jeg synes ikke 100 poeng er så mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Halloen!
Litt mye er det jo. Å kaste seg inn i kontroversielle tråder fører som regel til at man går ut med mindre poeng enn man hadde i utg.punktet. Iallfall hvis man er kontroversiell i kontroversielle tråder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sånn passe sane
|
![]() |
#15 |
frakoblet
|
De kommer ikke før du er aktiv, så det er absolutt en sammenheng der. 100 innlegg alene er for lite, etter min mening.
![]() |
#16 |
I mål
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ekvilist
|
![]() Sv: MarkedsplassenDet er mange måter å få prikker på uten å delta i kontroversielle tråder altså. Det hjelper lenge å produsere innlegg, være hjelpsom og hyggelig. Om en person skriver 500 innlegg av typen "signerer" eller "helt enig" så er ikke det tilfredsstillende i forhold til å vise seg fram, bli kjent og synlig på forumet.
![]() |
#18 |
Halloen!
Joda, det kan jeg være enig i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
frakoblet
|
… og det er slike brukere i alle fall jeg ønsker å ha her inne.
![]() |
|
|