|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
I mål
|
![]() Sv: Markedsplassen
Trådene trenger ikke egentlig være kontroversielle for at man skal få uttrykt noen meninger da. Igjen, mitt poeng er at man kanskje må vise litt mer av seg selv enn bare å skrive hyggelige ord i en eller annen tråd (jeg har ingen formening om det er det HI pleier gjøre altså, det er en generell tanke). |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
flisespikker
|
Har du opplevd å gå i minus på noen tråder, altså? :nysgjerrig: Jeg spør fordi statistikken tyder på at selv de som får flest røde prikker (og det prikkes i grunnen ganske lite rødt på FP) får langt flere grønne enn røde. (Da unntatt rene troll og folk som bare kommer for å lage bråk.) Men det er vel generelt og ikke nødvendigvis på enkeltinnlegg eller i enkelttråder.
![]() |
#24 |
kamerat
|
![]() Sv: MarkedsplassenJeg synes det er fint at Markedsplassen er et ekstratilbud til aktive brukere som bidrar ordentlig på forumet.
![]() |
#26 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg aner ikke, (fører ikke statistikk |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Snakker du av erfaring? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: MarkedsplassenJeg er også helt enig i at markedsplassen bør være for aktive brukere. Men så finnes det noen av oss, da, som er aktive på bare deler av forumet. Rett og slett fordi det er det vi har tid til. Og jeg, f.eks. var tidvis aktiv på et underforum hvor innlegg ikke telte med i totalen, og da vil det jo for andre, som ikke er med der, virke som om jeg ikke er særlig aktiv i det hele tatt, fordi antall innlegg hos meg er lavt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: MarkedsplassenDet at du også skal ha 100 i rykte gir markedsplassen en ekstra trygghet, det koster få kalorier og lage 100 innlegg uten innhold, men med 100 i rykte er man sikret at det er en reell bruker på fp man handler med.
![]() |
#33 |
frakoblet
|
Jeg ser egentlig ikke problemet.
![]() |
#35 |
Ekvilist
|
![]() Sv: MarkedsplassenLitt av årsaken (eller kanskje hovedårsaken?) til at man fikk de reglene man fikk var vel at flere brukere så og si kun benyttet seg av kjøp/salg-delen av forumet. Og bombarderte forumet med salgstråder og ustoppelig med dytting av tråder uten respons. I tillegg er det behagelig å legge ut ting for salg på et sted hvor man kjenner de fleste forholdsvis godt. Er man generelt interessert i kjøp og salg av brukte ting er Finn stedet, ikke Foreldreportalen.
![]() |
#36 |
maler
|
Å få 100 ryktepoeng er da ikke vanskelig? Klart hvis man bare ferdes på de delene av forumet som ikke teller med vil det jo ta lengre tid. Samtidig, hvis det å få tilgang til markedsplassen og medlemssalongen er er poeng, kan man gjøre en liten innsats for å bli kjent i andre deler av fp. Poenget er jo nettopp at man skal "vite hvor du bor" for å øke tryggheten ved salg. Det er ikke akkurat slik at det er et must å ha tilgang der for å få slanket bodbeholdningen, finn.no er er utmerket sted for kjøp og salg.
![]() |
#39 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Hvilket problem er det du ikke ser?
Kan ikke se at noen av brukerne i denne tråden har sagt at de kun ønsker å bruke markedsplassen. Klart finn er et bedre alternativ om man kun er ute etter kjøp og salg, men det er jo ikke det det er snakk om her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: MarkedsplassenBruker man FP som diskusjonsforum eller sted for kjøp og salg? Om man primært vil bruke det til kjøp og salg syns jeg ikke det er rart at en ikke får det.
![]() |
|
|