|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
saftig
|
Sv: Markedsplassen
Det du klager over. Du sier du har lavt innleggstall fordi du ikke har tid, samtidig som du klager over at du ikke har tilgang til markedsplassen. Da er ikke problemet større enn at du kan velge å være mer aktiv dersom det er så viktig for deg å ha tilgang til markedsplassen. Ditt valg.
|
|
|
#43 |
|
© All rights reserved
|
Safran sier det jeg mener:
Og om du ikke har tid til å bruke forumet men likevel vil kjøpe brukt: Hva er galt med finn?
Og den var til strutsen, om noen lurte. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Fint om du leser hele innlegget mitt før du kommenterer det, om det ikke er for mye å be om. Jeg sier ikke at jeg har lavt innleggstall fordi jeg ikke har tid. Jeg sier jeg har lavt innleggstall fordi jeg ikke har tid til å være aktiv på hele forumet og derfor har valgt å være aktiv på deler av forumet. Når så denne delen av forumet er en del som ikke øker innleggtallet, så ser det for mange ut som om jeg ikke er særlig aktiv. Har ikke sagt at dette er et stort problem. Har sagt at jeg ser hovedinnleggers frustrasjon. Og jeg klager ikke. Men er kanskje ikke så lett å se nyanser i skreven tekst ... |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MarkedsplassenEr det ikke bare i skravletråden man ikke får for innleggene, da? :forvirret: |
|
|
|
|
|
#46 |
|
saftig
|
Jeg har ingen problemer med å se nyanser i skreven tekst, men jeg har problemer med å forstå poenget med flisespikkingen din når det gjelder tidsbruk og type underfora. Jeg ser fremdeles ikke at det skal være noe problem med at man ikke får tilgang til kjøp og salg-forumet når man ikke er fast bruker av resten av forumet. Det er fremdeles bare du som har gjort dette valget, og som er i posisjon til å endre på tingenes tilstand.
|
|
|
#47 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#48 |
|
Halloen!
Helt klart! Saxpia, du bør få deg en avatar. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
© All rights reserved
|
Jeg tror ikke at innlegg i Privatsalong teller ang innleggstall heller. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: MarkedsplassenKan ikke helt se at det er jeg som flisespikker, jeg svarer bare på innlegg. Trodde det var poenget? |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Ekvilist
|
For ikke å snakke om at man har ganske ugreie sanksjonsmuligheter.
|
|
|
#54 |
|
Halloen!
Ja, det var det jeg ikke skjønte. Hvorfor oppholde seg kun der? Og ryktepoeng kan man vel få i alle slags tråder. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: MarkedsplassenAvatar kunne jeg helt klart ha skaffa meg, ja |
|
|
|
|
|
#56 |
|
saftig
|
Jovisst flisespikker du. Bare gå tilbake og se hva du skriver om tidsbruk og valg av tid etc som du skriver i ditt svar til meg. Men for all del, det er morsomt å ha noe å bedrive mens jeg sitter her med whiskyen min.
|
|
|
#57 |
|
Halloen!
OK. Så det finnes steder de ikke gir poeng, altså. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
saftig
|
Den eneste klubbsonen jeg finner, er Privatsalongen. Hvor ellers er det klubbsoner? Enlighten me, please.
|
|
|
#59 |
|
flisespikker
|
Pedagogene er også i Klubbsonen.
|
![]() |
|