|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdNår det er snakk om hemmeligheter i forholdet er det vel heller snakk om å leve et hemmelig liv som partneren ikke har tilgang til, type flørting og venner/venninner som man ikke forteller partneren om?
![]() |
#2 |
Tøff
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdrine; det var ikke din kommentar i den andre tråden jeg reagerte på. Det var en generell uttalelse om at det var som tillitsbrudd å regne med hemmeligheter i forhold, og det var uttrykt på en slik måte at jeg oppfatter det å gjelde alle former for hemmeligheter.
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hemmeligheter i parforhold
Jeg hadde ikke reagert hvis han hadde penger igjen hver måned, nei. Mest sannsynlig har han vel også det. Siden han tjener mer og bruker mindre, mener jeg.
Da svarer jeg at det kommer helt an på hvilke hemmeligheter: Pengerot og utroskap, slike ting sier vel seg selv at er tillitsbrudd? Hvis jeg f.eks synes at den nye naboen har knallfin rumpe, ville jeg nok ikke umiddelbart fortalt det til mannen, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
Såklart ikke! Det er jo naboens hemmelighet, ikke min.
![]() |
#6 |
|
Det var faktisk seriøst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
frakoblet
|
For å være seriøs: Det trenger ikke være en slem hemmelighet selv om man ikke forteller det. Jeg vil for eksempel ikke vite om det hvis helten flørter med en annen. Jeg kommer bare til å bli lei meg og skuffet, og så lenge han ikke gjør noe vil jeg ikke vite om det. Så jeg praktiserer det sånn andre veien også.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
Altså, sånn rent bortsett fra at du åpenbart har langt mer erfaring med den typen naboer enn jeg har, uten at jeg kan skjønne hvorfor (
![]() |
#10 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdDet er ikke sikkert jeg ville ha sagt det til mannen. Men ikke fordi jeg følte at jeg måtte eller ville holde det som en hemmelighet. Det er i det øyeblikket jeg ville følt at jeg ikke kunne ha fortalt det til han jeg ville ha tenkt at dette ikke var greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt klart. Jeg hadde fortalt det til alle som orket å høre på.
![]() |
|
|