Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Selvbruningskrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-10, 12:23   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selvbruningskrem

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Men bruker du den over flere dager da? Jeg synes det jevner seg godt ut etterhvert hvis jeg bruker den flere dager på rad.
.

Jeg kan være litt sløv der ja. Så jeg får vel bare ta en raid.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 12:27   #22
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det noen som har prøvd den som de selger på apoteket - den fra ACO? De har et 2 for 1-tilbud på disse produktene på Vitus-apotekene nå. Jeg har kjøpt den to år på rad, men aldri mannet meg opp til å prøve. Alle mine tidligere forsøk med "ordentlige" selvbruningskremer har enten endt i skjolder eller null resultat. Lutker høgg gjør det også, i dagesvis.

Den Dove-saken lukter ikke som Dove-såpa, vel?

Jeg syns den Aco-en er bedre enn Dove sin. Jeg er rødhåret og dertil hvit i huden, og jeg syns jeg fikk skjoler av Dove. Det fikk jeg ikke av Aco.

Gammel 10-04-10, 12:36   #23
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk bare skjolder og så gul ut med Dove. Liker bodyshop sin, den som heter "dark".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 13:57   #24
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg har prøvd mange typer, og jeg får best resultat med de bodylotionene med farge. ELler om jeg blender litt bodylotion inn i en vanlig selvbruner.
Lukten får man uansett føler jeg.

På leggene kan jeg godt ta en del runder på samme dag om jeg trenger farge kjapt. :melkehvite legger:

Gammel 10-04-10, 14:01   #25
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lancome sin bodylotion "Sensuelle Summer" med litt selvbruningseffekt er god, og lukter ikke så aller verst.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 14:02   #26
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ok - skjønner at jeg ikke kommer unna lukten i selvbruningskremen.

Jeg får iallefall kjøpe en ny av året og teste litt forsiktig på bena.

Gammel 10-04-10, 14:20   #27
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Ok - skjønner at jeg ikke kommer unna lukten i selvbruningskremen.

Jeg får iallefall kjøpe en ny av året og teste litt forsiktig på bena.

Jo, du kommer unna lukten med Piz Buin Self Tanning Tinted Lotion for ansikt og kropp. Ca 160 kr på H&M. Helt selvbruningsluktfri.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-10, 15:22   #28
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jo, du kommer unna lukten med Piz Buin Self Tanning Tinted Lotion for ansikt og kropp. Ca 160 kr på H&M. Helt selvbruningsluktfri.

Da må den i så fall være basert på et annet virkestoff enn det vanlige DHA, evt. veldig sterkt parfymert.

Gammel 10-04-10, 15:26   #29
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Da må den i så fall være basert på et annet virkestoff enn det vanlige DHA, evt. veldig sterkt parfymert.

Inte vet jag, men den lukter ikke som andre selvbruningskremer.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 20:36   #30
Sue

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var innom Body Shop i helgen og kjøpte krem. Prøvde den i går kveld - noe skeptisk selvsagt.

Den luktet godt da jeg smurte på og den luktet ikke så verst da jeg våknet i dag tidlig heller - jeg ble faktisk utrolig positivt overrasket!

Så jeg takker for tipset og jeg har nå litt farge på bena (jada, kunne vel vært litt mer nøye både her og der, men... ). Fikk fin farge etter første gang - akkurat passe mye.

Gammel 12-04-10, 20:49   #31
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bruk den fra Dove, men den kan bli litt gul.
Nå skal jeg teste Body Shop sin.

Hvis man er melkehvit, finnes det en lys farge?

Gammel 12-04-10, 20:51   #32
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk den fra Bodyshop i gave i fjor, og den hadde null effekt på meg - så ingen farge av den rett og slett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 21:02   #33
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg fikk bare skjolder og så gul ut med Dove. Liker bodyshop sin, den som heter "dark".

Samme erfaring har jeg med Dove.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 22:12   #34
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nylig debutert på selvbruningskrem-fronten med en Garnier fuktighetskrem/selvbruning for lys hud. Jammen har ikke mine blenda-legger blitt bittelitt gyldne. Kan ikke si jeg har merket noen lukt.

Gammel 12-04-10, 23:01   #35
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, jeg hater lukten som utvikles! Og de har liten effekt på meg. Men lucky me er ganske gylden i huden uansett, så jeg bryr meg ikke med å bruke sånt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 23:05   #36
Sue

Sue sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg har bruk den fra Dove, men den kan bli litt gul.
Nå skal jeg teste Body Shop sin.

Hvis man er melkehvit, finnes det en lys farge?

Ja, det var to nyanser - en lys og en litt mørkere. Jeg valgte den mørkeste.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Å, jeg hater lukten som utvikles! Og de har liten effekt på meg. Men lucky me er ganske gylden i huden uansett, så jeg bryr meg ikke med å bruke sånt.

Heldig du! Jeg er også relativt gylden - bortsett fra på leggene...
Akkurat nå er jeg vel verken eller, men til sommeren.

Gammel 12-04-10, 23:12   #37
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:har nettopp vært på Tenerife:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 23:28   #38
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vært fornøyd med den fra Aco. Ikke fått skjolder eller unaturlig farge. Må vel kjøpe ny snart (bare finne ut hvor nærmeste Vitus-apotek er).

Gammel 13-04-10, 00:33   #39
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg anbefaler virkelig Helene Rubensteins "Summer Legs"! Den lukter ikke stygt og er veldig, veldig fin. Lett og smøre jevnt, har litt skimmer i seg, slik at man ser fresh og ikke matt ut. Gir fin, gyllen og i mine øyne naturlig farge og ikke det guloransje preget som mange billigkremer iallefall har gitt meg.

Gammel 13-04-10, 11:44   #40
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er en test fra 2008: http://www.side2.no/helse/article1829440.ece

Der kommer blant annet denne godt ut, til 100 kr.

Mens denne til 70 kr fikk best resultat, men er en ansiktsspray:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.