Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!
Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.
Line*. jeg skrev i innlegget mitt lenger opp at jeg prøvde å være med på spøken, men ettersom dette kommer fra deg, så oppfatter jeg det som et direkte angrep på meg, og da blir jeg lei meg, særlig når flere henger seg på.
Gremli: redde verden? Nå må du gi deg.
Direkte angrep på deg, siden det kom fra meg?
Ærlig talt, noen ganger er du rett og slett ikke sann. Det er BRA at vi kan få diskutert ferdig her. På NM ble alltid våre diskusjoner slettet. Men her kan jeg tydeligvis få sagt hva jeg mener:
Først og fremst synes jeg du ofte virker som akkurat det du sier at du synes er deilig.
Og det ser også ut til at du har fryktelig lange tær, såre sådanne.
Noe som forekommer meg utrolig rart, i og med du ikke nøler med å tråkke på andres.
Som noen har fått med seg her: Det var IKKE for å provosere, og det var vel snarer JEG som ble angrepet først, noe jeg tok med et smil. SÅ begynte folk å se litt ironisk på holdningene du m.fl. har, DA begynte det å bli morsomt. Men da altså på din bekostning, noe du kanskje ikke har så lett for å ta?
Jeg har i hvertfall det inntrykket.
Men deg om det. Mulig du ikke takler at andre, som også er uenig med deg av og til, er like oppegående og sterke som deg? Eller i hvertfall som du ynder å fremstille deg?
Jeg har fått noen kommentarer fra deg som jeg bare må riste på hodet av.
Som: Ukebladlesende, kjendishungrig og uvitende. På åpent forum, heldigvis. Og dette var MILDT!
Poenget mitt er: Det man tillater seg selv, bør man kanskje tåle?
|