Sv: Hemmeligheter i parforhold
Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.
Er det bare jeg som ville skrytt (og ledd) til mannen om rompekommentaren? Jeg ville trolig lagd et blogginnlegg om det her også. 
Ikke bare deg. Jeg hadde skrytt hemningsløst av den kommentaren på jobben, til drømmeprinsen, skrevet om det her og i det hele tatt. Med veldig mange .
Men aC er jo litt sprekere enn meg da. Jeg må jo innrømme det. Dermed ville jeg kanskje ikke mast så mye om det hvis jeg var aC og fikk en sånn kommentar fordi det kanskje ikke har heeeelt det samme søndag-midt-i-uka-preget.
Dog vil de aller fleste menn tåle veldig godt at fruen forteller at hun fikk et kompliment aC. 
Også om de spør fordi naboen over kommenterte det og de ikke hadde hørt om det fra henne fra før og hun sier at hun glemte det, men jo - det sa han.
Noen menn ville syns naboen er småfrekk som kommenterer såpass intimt, noen vil bli ekstra stolte fordi det stemmer, noen vil bare tenke at det er hyggelig osv. Svært svært få vil bli sure på kona. Hun har da ikke sagt eller gjort noen verdens ting.
Jeg for min del ville forventet at min mann hadde satt nabokjerringa med sladrekjeften grundig på plass. 
|