Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hemmeligheter i parforhold

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-10, 13:02   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hemmeligheter i parforhold

:konstaterer at vi og vår omgangstrets lever utrolig kjedelige liv:

Alle våre vennepar har en felles epost, bruker telefoner omhverandre
og deler det meste. Å dele og bruke hverandres telefoner betyr ikke å sjekke fordi man tror den andre skjuler noe. Kommer det en sms til mannens telefon så leser jeg den uten å spørre, og visaverca. Fordi det som kommer på sms som regel involverer oss begge, uansett. Når det gjelder post kan jeg ikke huske sist jeg mottok et personlig brev her kommer det bare regninger.
Hadde jeg fått personligebetroelser i innboksen på FB hadde jeg dåna.
Man bruker da ikke FB, epost, sms til sånt???

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 13:08   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hemmeligheter i parforhold

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

:konstaterer at vi og vår omgangstrets lever utrolig kjedelige liv:

Alle våre vennepar har en felles epost, bruker telefoner omhverandre
og deler det meste. Å dele og bruke hverandres telefoner betyr ikke å sjekke fordi man tror den andre skjuler noe. Kommer det en sms til mannens telefon så leser jeg den uten å spørre, og visaverca. Fordi det som kommer på sms som regel involverer oss begge, uansett. Når det gjelder post kan jeg ikke huske sist jeg mottok et personlig brev her kommer det bare regninger.
Hadde jeg fått personligebetroelser i innboksen på FB hadde jeg dåna.
Man bruker da ikke FB, epost, sms til sånt???

Klart man gjør. Men for deg spiller det vel ingen rolle om du får betroelsen over kjøkkenbordet, på en kveldstur eller via sms - i og med at du ikke vil ha betroelser?

Jeg hadde rødmet av skam dersom jeg leste mannens meldinger eller eposter. Det samme gjelder ang. barna mine, som er 11 og 16. Jeg har ingen verdens ting med deres private meldinger og gjøre, og jeg hadde følt meg invadert og krenket om de hadde lest mine sms eller epost.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.