Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-10, 20:51   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Fordi jeg tror dere hadde tenkt annerledes hadde dere vært sulteforet på komplimenter av alle slag. Det er jo ikke det spor merkelig at det er de vakre som smeller til med hvor fælt det er å bli plystret på.

Åh, slutt'a.

Jeg har mine svært spesifikke grunner til at jeg sliter veldig med å takle sexkommentarer, og det har så vidt jeg vet svært lite med utseendet mitt å gjøre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-10, 20:56   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh, slutt'a.

Jeg har mine svært spesifikke grunner til at jeg sliter veldig med å takle sexkommentarer, og det har så vidt jeg vet svært lite med utseendet mitt å gjøre.

Sist jeg sjekket hadde ikke plystring noe med seksuelle kommentarer å gjøre.

Gammel 11-04-10, 20:59   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sist jeg sjekket hadde ikke plystring noe med seksuelle kommentarer å gjøre.

Nå har jeg heller ikke sagt noe om plystring, bortsett fra at det lett registreres under "irriterende".

Gammel 11-04-10, 21:00   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg heller ikke sagt noe om plystring, bortsett fra at det lett registreres under "irriterende".

My point exactly.

Gammel 11-04-10, 21:02   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

My point exactly.

Jeg bor i Oschlo. Det kan ha noe med hyppigheten på denslags å gjøre, don't you think? Og jeg jobber med nesten bare menn, en del av de kun for en dag om gangen, type "jeg kom til landet i dag tidlig og reiser i natt, så jeg kan si hva pokker'n jeg vil uten å måtte tenke noe særlig mer over det."

Gammel 11-04-10, 21:10   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor i Oschlo. Det kan ha noe med hyppigheten på denslags å gjøre, don't you think? Og jeg jobber med nesten bare menn, en del av de kun for en dag om gangen, type "jeg kom til landet i dag tidlig og reiser i natt, så jeg kan si hva pokker'n jeg vil uten å måtte tenke noe særlig mer over det."

Har jobbet i turistbransjen tidligere og det er helt utrolig hva menn kan få seg til å si når de er på gjennomreise og ikke har noe å "tape." Uønskede og stadige "komplimenter" når man er på jobb er bare ubehagelig og irriterende.

HIs eksempel synes jeg var litt sjarmerende, spesielt siden mannen var litt oppi årene og helt sikkert mente å være hyggelig når han ville plystre på henne.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.