![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Crocs støvlerNoen som har prøvd disse? For en notorisk støvelhater så høres de faktisk greie ut.
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Crocs støvlerEr det disse du mener? http://taylorshoes.com/georgie.htm
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Crocs støvlerSkal kjøpe sånne til poden neste gang han skal ha. Syntes de ser "barnesko" ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Crocs støvler
Jupp - perfekte til å ha på jobb i barnehagen!
![]() |
#7 |
Pauset
Ja det kunne jeg tom kjøpt de til. Er noe å skulle ha funksjonelle sko i en jobb. Noe annet å valse rundt i byen en time her og der. trenger ikke stille så store krav til at de skal være så gode da. Heller kuule |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Crocs støvlerJeg vil ha crocs, dog i en nøytral farge og ikke disse skrikende råååsa og grønne som alle går i, spesielt blonde bimboer.
![]() |
#11 |
trøtt
|
Kort innpå for å fortelle at jeg overhodet ikke hater mine crocs. Jeg har et par røde og et par svarte og har kjøpt til poden også. Husbonden får ikke bestemt seg helt, men han skal nok ha han og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Crocs støvlerJeg kan ikke få meg til å gå i barnestøvler. Jeg kan bare ikke.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Crocs støvlerJeg har crocs georgie (støvler). Jeg er ikke veldig fornøyd. Jeg elsker mine crocs hydro, crocs beach og cayman. Georgie var en nedtur. De var ikke like behagelige som de andre. De var alt for brede for meg. Jeg bestilte samme størrelse som i de andre modellene, men støvlene var for brede og litt vonde i tåa. Jeg kommer til å bruke mine, men jeg hadde ikke kjøpt dem igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
trøtt
|
Hydro tror jeg ikke jeg har sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Crocs støvlerHva med å kjøpe cherrox i voksenstørrelse isteden? Tror dere får samme image'n da, bare for en billigere penge... |
![]() |
![]() |
#16 |
|
Det kan da slett ikke sammenlignes. Crocs-støvler er uten fór. Cherroxlignende støvler brukes når det er kaldt og de er også mye tyngre å ha på foten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Crocs støvler:angst:
![]() |
#20 |
Pauset
![]() Sv: Crocs støvlerGrusomt deilig? Har du flere hemligheter du vil dele Hattifnatten? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|