|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilke støvler til 1,5-åring?Minstemor har Gore Tex joggesko og et par Geox-er. Men barnehagen vil vel gjerne ha støvler tror jeg. Har prøvd et par Katvig støvler men de passa ikke særlig godt på foten hennes. Finnes det andre typer støvler enn de gammeldagse gummistøvlene?
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke støvler til 1,5 åring?Vi er veldig fornøy med Crocs støvlene. De er lette og gode. Ungene velger bestandig disse når de skal ta på seg støvler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Hvilke støvler til 1,5 åring?
Hvor får man tak i disse?
|
|
|
#5 |
|
Svada
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke støvler til 1,5 åring?
Tror minste størrelse er 26?
|
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke støvler til 1,5-åring?Vi har aldri brukt gummistøvler. Hva så om barnehagen vil ha støvler? Om barnet har sko som holder tett, så kan de vel ikke kreve at hun skal gå på dårligere fottøy? Poden har smal fot, smal ankel, lav vrist og har lett for å bli klam. Jeg har ikke sett et eneste par støvler jeg ville byttet goretexskoene med.
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke støvler til 1,5-åring?
Poden har brukt Ecco Goretex. Vinterskoene. Det er ikke mange dager det har vært nødvendig, og med vanlige sokker i så blir de ikke for varme heller. De puster jo.
|
|
|
|
#10 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hvilke støvler til 1,5-åring?men hva gjør du om sommeren? klumpen har jo superfit goretex sko som brukes i regn nå. de er jo ganske tynne.. men de blir jo supervarme til sommeren..
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke støvler til 1,5-åring?Vist barnehagen ønsker støvler så gir du de Gore tex sko. Det gjør vi. Ihvertfall når han var 1 1/2. Nå som han er 3 har han støvler i reserve. Men faktisk ikke noe i barnehagen for tiden. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke støvler til 1,5-åring?
Som sagt, han har brukt Ecco vinterskoene. Goretexsko er først og fremst vanntette, og med vanlige sokker har ikke poden blitt for varm i dem. De puster jo. Men det er ikke mange dagene i løpet av somrene det har vært nødvendig. Mulig vi har vært heldige med sommerværet. Stort sett har det egentlig holdt med de halvhøye Vikingskoene.
|
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hvilke støvler til 1,5-åring?Guttungen her elsker cherroxene sine, så jeg tenker vanlige støvler kommer til å gjøre susen ... Men jeg vet ennå ikke helt hva vi kommer til å gå for, så jeg henger litt her i denne tråden for litt tips, jeg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvilke støvler til 1,5-åring?Jeg er ikke så glad i støvler, men vi har kjøpt et par til lille nå til de våteste dagene. Viking hadde noen som satt greit på foten, de andre vi så på var altfor vide.
|
![]() |
|
|