Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 15:26   #10
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, egentlig trenger man ikke å få med seg noe som helst, hvis man ikke har lyst, da.

Men altså: Det er klart at det er masse sterke meninger her på forumet. Det at noen har en sterk mening om noe (enten for eller mot) betyr derimot ytterst sjelden at meningen utgjør en regel. Hvis man er sterkt uenig i denne sterke meningen, kan man f.eks. protestere på den og argumentere mot den, og så stort sett gjøre som man vil uansett. Hvis du synes denne organiseringen er en svakhet med forumet, så kan det jo tenkes du ville trives bedre et sted med tydeligere regler og strengere håndheving av dem?

(De "dramatiske sortiene" må du forresten ha fulgt veldig godt med for å ha fått med deg, for de forklarende pausemeldingene som ble postet på NM i sin tid, ble slettet fortløpende, og sjelden etter mer enn en halvtimes tid.)

Jeg fikk ikke med meg selve sortiene, men bølgene i etterkant. Og tråder om hvor fælt det var blitt på NM og sånt. Men jeg engasjerte meg ikke, for jeg visste jo ikke egentlig foranledningen.

Problemet som jeg opplevde i denne tråden var at først kommer noen med et velment tips, så blir det litt spøking, og vips så er Mim fornærmet og lei seg og føler seg latterliggjort. Samtidig ser jeg også at takhøyden er brukbar for det meste, men jeg syns rett og slett det blir fjollete, både den sutringen fra hun som mener å ha rett på formuet, og den veldige forsvaringen fra enkelte andre.

Kanskje var det ikke så lett som de trodde, de som ville drive sitt eget forum, å kombinere "stillingen" som moderator med den som vanlig bruker. Kanskje slo "takhøyden" plutselig tilbake på en selv og ble smertefull.

Jeg personlig ser ikke noe behov for så veldig mange regler, men blir oppgitt av de uskrevne som åpenbart er her på foreldreportalen. Det at man ikke kan skrive noe om Toro i Mims forum uten at hun blir lei seg er jo latterlig. Det kan ikke forventes at noen skal forstå disse "reglene", og derfor heller ikke at noen skal etterleve dem.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, toro

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.