|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#11 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!For min del trodde jeg innlegget var postet feil. Ikke fordi det var Toro, dårlig mat eller tråkket på Mims tær, men fordi jeg ikke tenker på det som en oppskrift man deler, men snarere anbefaling av et produkt. Oppskriften står jo på pakken så den er egentlig ingenting å dele.
noe som gjør at jeg blir litt i tvil om jeg har misforstått. Jeg har oppfattet det som et forum på lik linje med f.eks "Rylis sportshjørne" eller "Tinetoffs litteraturforum", hvor det er den som tok initiativet til underforumet som får det "oppkalt etter seg", og ikke nødvendig vis Madam Mims forum bokstavelig talt. Jeg oppfatter ikke at innleggene som postes her er henvendelser direkte til henne. Hvis det er slik vil jeg være veldig forsiktig med å legge ut en oppskrift selv, siden hun kan dette uendelig mye bedre enn meg, og jeg ville føle at jeg ikke hadde noe å bidra med (ok, kanskje på brunsaus da
selv om det kan diskuteres hva som er gode oppskrifter.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 31-01-07 kl 16:41. |
|
|
|